Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Mis on juhtimine? Kuidas see käib ja miks see peaks kõiki huvitamaAutor(id): Joan Magretta
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Silja Truus
ISBN: 9949409047
Lehekülgi: 235
Seisukord: normaalses seisukorras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja raamatukogust mahakandmise tempel sees
Mõõdud: 163 × 242 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 111
20. sajand tõi endaga kaasa mitmeid üliolulisi uuendusi -- antibiootikumid, autod, lennukid, telefonid, arvutid. Kõik need «tehnikaimed» on muutnud meie elu, kuid ükski neist ei oleks saanud nii kiiresti kanda kinnitada, kui poleks olnud üht teist uuendust. Juhtimisdistsipliin, järjest suurenev teooriate ja praktikate kogum, mis paneb organisatsioonid toimima. Juhtimine kui distsipliin on uus -- kuigi selle juured ulatuvad 19. sajandi keskpaika, on selle põhiline arenemine toimunud 20. sajandi keskpaigast alates.
Enamik juhtimisraamatuid on suunatud ainult juhtidele. «Mis on juhtimine?» on mõeldud aga kõigile -- sel lihtsal põhjusel, et tänapäeval elame me kõik juhtimise korraldatud maailmas. Alati, kui meie vajadused ületavad võimalusi, vajame juhtimist. Samamoodi vajame juhtimist oma igapäevast tööd tehes. Et tänapäeval hakkama saada, peame õppima mõtlema nagu juhid, isegi kui see pole meie amet.
Harvard Business Review endise toimetajana toob autor JOAN MAGRETTA välja olulisema juhtimisraamatute ja -artiklite merest, ning koondab kogu valdkonna tarkuse ühtede kaante vahele. Nii tänapäevaste kui ajaloost võetud näidete varal annab ta ülevaate juhtimise «suurtest kontseptsioonidest»: väärtuse loomine, ärimudelid, strateegia ja organisatsiooni kujundamine. Läbi raamatu näitab ta ka juhtimise põhimõtteid, mis toimivad ettevõtluses, kuid mida saab rakendada ka mittetulunduslikes organisatsioonides.
Käesolev raamat võtab kokku kogu juhtimisalase teadmise ja ei tugine ainult ühel teoorial või moeröögatusel. See raamat langetab salapära eesriide juhtimiselt ja näitab, kuidas tõhusad organisatsioonid saavutavad paremaid tulemusi.
JOAN MAGRETTA, M.B.A., PH.D, oli 1990ndatel Harvard Business Review strateegiatoimetaja ja on tänaseni selle kaastöötaja. Enne seda oli ta partner juhtimiskonsultatsioonifirmas Bain & Company. Praegu töötab ta Harvard Business Schooli Strateegia ja Konkurentsi Instituudis. Tema artikleid ja teisi kirjutisi on hinnatud mitmete väljapaistvate auhindadega (nt. McKinsey Award).
NAN STONE, PH.D., oli 15 aastat Harvard Business Review toimetaja, viimased viis aastat peatoimetaja. Alates 2002. aastast on ta partner ja konsultant firmas Bridgespan Group.
Mõlemad elavad Cambridges, Massachusettsis.
JOAN MAGRETTA ja NAN STONE, Harvard Business Review legendaarsed toimetajad ja juhtimisvaldkonna parimad eksperdid, on teinud tõelise kingituse nii juhtimist õppivatele üliõpilastele kui ka praktikutele. Nad on kirjutanud raamatu, mis räägib hea juhtimise tähtsusest. Käesolev raamat sobib nii neile, kes on antud valdkonnas alles algajad, pakkudes ahvatleva, erialakeelest vaba sissejuhatuse algteadmistesse kui ka nendele lugejatele, kellel on rohkem kogemusi ja kes leiavad siit kokkuvõtliku ülevaate olulistest ideedest ja praktikatest, nagu väärtuse loomine, konkurentsistrateegia, 80-20-reegel jne. See on raamat võimsatest ideedest, kuid need antakse edasi konkreetselt, lugude kaudu inimestest ja organisatsioonidest. «Mis on juhtimine?» annab tervikpildi olulistest, kuid tihti kirjutamata reeglitest.
Ajakirjad Economist ja Business Week valisid selle raamatu 2002. aasta parimate juhtimis- ja äriraamatute hulka.
Enamik juhtimisraamatutest räägib vahenditest. See naudinguga loetav raamat räägib juhtimise eesmärkidest. Tipptasemel sissejuhatus algajatele, kus on ära toodud kõik olulised juhtimise põhimõtted, samas suurepärane kokkuvõtlik meeldetuletus-kursus ka edasijõudnutele.
PETER F. DRUCKER
Originaali pealkiri What management is? Eesti keeles
Märksõnad:
juhtimine
eesmärkjuhtimine
ärijuhtimine
tulemuslikkus
heaolu
Hind:
12,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 8,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 17,00 eurot
Inno Tähismaa ja Irja Tähismaa, Vaba ühiskonna raamat,
I2 Kirjastus, 2009, hind: 4,00 eurot
Hannes Kulbach, Margit Saar, Marje Einre, Kristin Kuusk, Klaire Kolmann, Bürooleksikon,
Estada Kirjastus, 2003, hind: 25,00 eurot
Roger Fisher, Bruce Patton, William Ury, Kuidas panna nad ütlema JAH! Kokkuleppe saavutamine läbirääkimiste teel - järeleandmisi tegemata,
Fontese Kirjastus, 2004, hind: 16,00 eurot
Vello Leito, Eesti geopoliitika. Olukord, võimalused, missioon,
Eesti Iseseisvuspartei, 1999, hind: 8,00 eurot
James Delingpole, Kliimapettus. Miks roheline liikumine on nagu arbuus - pealt roheline, seest punane,
Kunst, 2012, hind: 20,00 eurot
Paul Mckenna, Ma teen su rikkaks + CD,
Fookus Meedia, 2010, hind: 15,00 eurot
Robert G. Hagström, Warren Buffetti tee. Maailma Suurima Investori investeerimisstrateegiad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 20,00 eurot
Robert T. Kiyosaki ja Sharon L. Lechter, Rikas laps, tark laps,
Sinisukk, 2009, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2213 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!