Õppimine – varjatud varandus Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Kultuur
Pealkiri: Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle
Autor(id): Komisjoni esimees: Jacques Delors. Toimetanud: Meeli Kalman

Kirjastus: UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon
Linn: Tallinn
Aasta: 1999
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Külliki Saks
ISBN: 9985-60-773-2
Lehekülgi: 260

Seisukord: normaalses seisukorras raamat

Mõõdud: 185 × 260 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega

Sisu:
#T192# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 016

Haridusel on põhjapanev osa nii isiklikus kui ühiskondlikus arengus. See pole imerohi ega võluretsept, mis avaks ukse maailma, kus kõik ideaalid on saavutatavad. Kuid haridus on inimkonnale üks peamisi vahendeid sügavama ja harmoonilisema arengu tagamiseks ja seeläbi vaesuse, tõrjutuse, teadmatuse, rõhumise ja sõja vähendamiseks. Algav sajand, kus valitsevaks suunaks on globaliseerumine, saab kaasa ka visad pinged, mis tuleb ületada: pinged globaalse ja kohaliku, universaalse ja isikliku, traditsiooni ja kaasaegsuse, pikaajaliste ja lühiajaliste kaalutluste , konkurentsi ning võimaluste võrdsuse, teadmiste piiramatu laienemise ja inimese piiratud vastuvõtuvõime, vaimsuse ja materiaalsuse vahel. Ükskõik kui mitmekesised ka poleks kultuurid ja ühiskondliku organisatsiooni süsteemid, ikka kehtib see universaalne väljakutse: hoida demokraatia ideaali ja taasluua või säilitada ühiskonna terviklikkust.
Selles kontekstis on elukestev õppimine üks võimalus vastata 21. sajandi väljakutsetele. Rahvusvaheline 21. sajandi hariduse komisjon, mille eesistujaks on Jacques Delors, väidab käesolevas aruandes, et rajades haridussüsteemi neljale alussambale, milleks on: õppida olema, õppida teadma, õppida tegema, õppida üheskoos elama, püüdlevad kõik ühiskonnad vajaliku utoopia poole, kus ei jääks kasutamata ükski neist annetest, mis igas inimeses mahamaetud aardena peituvad.
Raamatus pakutakse välja uus lähenemine õppimise astmetele ja eri astmete seostamisele, mis aitab luua rohkem teid haridussüsteemi läbimiseks ja kõiki neid senisest enam väärtustada. Kui üldise põhihariduse tagamine on hariduskorraldajate esmaülesanne, siis keskharidusel on otsustav osa nii noore inimese individuaalsel haridusteel kui ühiskonna arengus. Kõrgharidusasutusi omakorda tuleks mitmekesistada, arvestades nende funktsioone ja kohustusi teaduskeskustena, professionaalsete väljaõppe andjatena, elukestva hariduse tulipunktina ja rahvusvahelise koostöö osalistena.
Rõhutatakse ka õpetajate keskset osa haridusprotsessis ja vajadust parandada õpetajate ettevalmistust, seisundit ning töötingimusi. Maailmas, kus tehnika ja tehnoloogia mõjuvõim aina suureneb, tuleb suurt tähelepanu pöörata tehnika rakendamisele hariduse teenistusse ning inimeste ettevalmistamisele tehnika kasutamiseks töös ja igapäevaelus. Hariduse uuenemise otsustavaks tagatiseks on õigete reformistrateegiate leidmine ulatusliku dialoogi teel ning haridusega seotud isikute ja institutsioonide vastutuse ning osavõtu suurendamine reformitegevuses.
Sõltumatu hariduskomisjoni aruanne UNESCOle valmis kolm aastat kestnud ülemaailmse konsultatsiooni- ja analüüsiprotsessi tulemusel. Aruanne lõpeb rõhutatud üleskutsega anda nii riiklikul kui rahvusvahelisel tasandil hariduse käsutusse rohkem ressursse ja hoogustada rahvusvahelist haridustööd, kus UNESCO on üks peamisi osalejaid.

Originaali pealkiri: Learning. The treasure within

Märksõnad:
UNESCO
haridus
haridusuuringud
aruanded

Hind: 10,00 EUR
Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat.ee
Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat.ee
Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat.ee
Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat.ee
Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat.ee
Õppimine – varjatud varandus. 21. sajandi hariduse rahvusvahelise komisjoni aruanne UNESCOle, UNESCO Eesti Rahvuslik Komisjon 1999 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud