Strateegia käsiraamat Kuidas luua Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat
Autor(id): Richard Koch
Kujundaja: Mae Rand


Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Anne Vee
ISBN: 9789985625859
Lehekülgi: 366
Sari: Äripäeva raamat

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 143 × 215 mm
Suurus: tavaformaat, pehme köide

Sisu:
Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi «Strateegia käsiraamat». Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne «80:20»-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori.
Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast.
Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele.
Strateegia kasutamisel on alati võimalik ka selle väärkasutamine. Seepärast tuleb täpselt teada, mis see strateegia siiski on, milleks seda vaja läheb ja kuidas luua just enda ettevõttele sobiv strateegia. Kasulik on see nii äriüksuse tasemel kui ka kogu ettevõtet hõlmaval, korporatiivsel pinnal. Autori sõnul pole strateegiast kasu, kui üks rühm inimesi koostab plaani, teine rühm inimesi teeb soovitusi ja jälgib nende sooritamist. Uut strateegiat tuleb Kochi sõnul kohandada vastavalt tegelikele inimestevahelistele suhetele (töötajad, kliendid, tarnijad jne), seda tuleb järk-järgult tutvustada ning muuta vastavalt olude muutumisele. Strateegia aluseks olevate eelduste kehtivust peab pidevalt testima, tõestama ja ümber lükkama. See omakorda eeldab, et strateegia arengut peavad juhtima õiged inimesed. Äriüksuse strateegia peaks välja töötama iga strateegilise üksuse tegevjuht, korporatiivstrateegia aga juhataja ja tegevjuhid, kuid nende poolt loodut peaksid saama kontrollida ja mõjutada vaid parim osa üksuste juhtidest.
Loomulikult, alati on äriühingul võimalik palgata omale strateegiakonsultant kes kogu töö ära teeb ja kallis teenus õigustab end peaaegu alati. Kuid on üks asi mida need konsultandid Richard Kochi sõnul mitte kunagi ei ütle. Nimelt seda, et nende meetodite põhjal saavutatud edu ja kasum on saavutatavad ka siis kui tegevjuhid ise oskaksid strateegiat välja töötada. Veelgi enam, tulemused oleksid siis isegi veel paremad.

Ettevõtte strateegia
aitab määratleda teie äritegevuse erinevaid osasid ja tegevusi, mida on vaja teha, et olla edukas
näitab detailselt, kust tuleb põhiline kasum ja käive ning miks
aitab mõista klientide perspektiivi ja seda, miks nad ostavad teilt või konkurentidelt
näitab, kuhu kontsentreerida peamised jõupingutused ja raha
aitab välja töötada võimalused, kuidas kasumit parandada
aitab mõista, miks olete teatud valdkonnas või ettevõtmises edukas või mitteedukas
toob esile puuduvad oskused
aitab kindlaks teha tegevused või tooteliinid, millest loobuda või mida ära müüa
näitab, millistesse klientidesse tasub kõige enam panustada ja kuidas kasvatada nende lojaalsust

Richard Koch on 18 tunnustatud raamatu autor, kaasa arvatud ülieduka «80:20»-triloogia looja. Lisaks loengutele ja majanduse tulevikuprognoosidele on Koch ka edukas ettevõtja ja investor. Tema ettevõtete hulka kuuluvad Filofax, Belgo, Plymouth Gin, Capstone ja Betfair. Ta on erinevate ettevõtete juhtkonnas, kaasa arvatud mitmed riskikapitali firmad Luksemburgis ja Suurbritannias. Hariduse on ta omandanud Pennsylvania ja Oxfordi ülikoolis.

Originaali pealkiri: The Financial Times guide to strategy: how to create and deliver a winning strategy

Märksõnad:
äriettevõtted
ärijuhtimine
juhtimine
strateegiline juhtimine
strateegiad
käsiraamatud

Sari: Äripäeva raamat

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Uno Mereste, Mis on isemajandamine,
Eesti Raamat, 1989, hind: 4,00 eurot

Majandusarvestus ja finantsjuhtimine II,
Atlex, 2001, hind: 5,00 eurot

Anu Reiljan, Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused. Õpik,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot

Mart SõrgTartu Ülikool, majandusteaduskond, rahanduse ja arvestuse instituut, Raha,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 7,00 eurot

Linda A. Cyr, Äriplaani koostamine,
Äripäev, 2010, hind: 5,00 eurot

Olga Gansen, Strateegiline planeerimine mittetulundusorganisatsioonidele. Juhendmaterjal valitsusvälistele mittetulundusorganisatsioonidele,
Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liit, 1999, hind: 7,00 eurot

Joseph T. Straub, Algaja juhi käsiraamat. Kuidas esimene aasta juhatuses edukalt üle elada,
Koolibri, 2004, hind: 8,00 eurot

Paul Tammert, Poliitilised valikud türannia ja heaoluriigi vahel,
Aimwell, 2017, hind: 15,00 eurot

Luure võõrriigi territooriumil. Salateenistused,
IPU Instituut, 1995, hind: 3,50 eurot

Joel Dahlberg, Vandenõu. Nii petetakse viit miljonit fondidesse investeerinud rootslast,
Ajakirjade Kirjastus, 2016, hind: 12,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2224 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat.ee
Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat.ee
Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat.ee
Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat.ee
Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat.ee
Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Richard Koch, Äripäev 2007 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud