William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), 2012 Äripäev

Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma. Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon. Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal. Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ni

Raamatu autoriks on William Poundstone kasutatud raamatud pealkirjaga Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2012

mille on kirjutanud William Poundstone antud 2012 aasta raamat Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on William Poundstone oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) vanaraamat.ee raamatupood William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)",
teema: Majandus, poliitika

Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Pealkiri: Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Autor(id): William Poundstone

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaspar Müürsepp
ISBN: 9789949464784
Lehekülgi: 368


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x155 mm
Suurus: tavaformaadis pehmete kaantega


Sisu:
Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma.

Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon.

Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal.

Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ning sooduskampaaniate disaini. Hinnad on kõigist suurimad mõjutajad üldse. „Hindamatu“ on asendamatu igaühele, kes ei soovi „maksta õhu eest“ ning kel tuleb tegemist teha läbirääkimistega.

Hind: 28,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Ricardo Semler, Ketser. Lugu kõige ebatavalisemast töökohast maailmas, OÜ A. Y. Goldratt Baltic, 2002, hind: 12,00 eurot
Joseph T. Straub, Algaja juhi käsiraamat. Kuidas esimene aasta juhatuses edukalt üle elada, Koolibri, 2004, hind: 8,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus, Külim, 2000, hind: 9,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 4,50 eurot
Ruth Alas, Jaana Liigand, Anu Virovere, Organisatsioonikäitumine, Külim, 2008, hind: 6,50 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused, Külim, 1997, hind: 7,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse, Külim, 2009, hind: 6,50 eurot
Ü. Kaasik, Matemaatiline planeerimine, Valgus, 1967, hind: 6,00 eurot
Andres Aarma, Araabia arenguvaevad, Eesti Raamat, 1988, hind: 3,50 eurot
Heike Bruch, Sumantra Ghoshal, Tegutsemisvalmidus. Kuidas tõhusad juhid tahtejõudu kasutades tulemusi saavutavad ja ajaraiskamisest hoiduvad, Fontes, 2004, hind: 7,00 eurot
Kaido Einama, Kodukontor. Töötan seal, kus tahan, Äripäev, 2002, hind: 7,00 eurot
Toimetanud Andres Juhkam ja Jaan Masso, Riskid Eesti ettevõtetes ja riskijuhtimine, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 11,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad, K-Kirjastus, 2000, hind: 15,00 eurot
Toimetanud Tiiu Paas, Majandusprotsesside modelleerimine. Artiklite kogumik, Atlex, 1996, hind: 14,00 eurot
Charles Duhigg. Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen, Harjumuse jõud. Miks me elus ja äris ikka samu radu pidi käime, AS Äripäev, 2013, hind: 34,00 eurot
Peter Miller, Tark parv, Äripäev, 2012, hind: 25,00 eurot
Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 22,00 eurot
Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Freakonomics: A Rogue Economist Explores the Hidden Side of Everything, William Morrow Paperbacks, 2009, hind: 5,00 eurot
Thomas O. Davenport, Human Capital: What It Is and Why People Invest It, Jossey-Bass, 1999, hind: 5,00 eurot
Dennis J. Kravetz, Measuring Human Capital: Converting Workplace Behavior into Dollars, KAPublishing, 2004, hind: 5,00 eurot
Geraint Anderson, Cityboy: Beer and Loathing in the Square Mile, Headline, 2009, hind: 5,00 eurot
Sigbjørn Ravnåsen; toimetanud Bianca Mikovitš, Tõde ja tegu. Hans Nielsen Hauge ettevõtluse ja juhtimise eetilised alused, Eesti Evangeelne Allianss, 2013, hind: 4,50 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 13,00 eurot
PKC Group, Mika Kulju, Soome allhanketööstuse teerajaja. PKC Group 1969-2004, PKC Group, 2004, hind: 19,00 eurot
Richard Branson, Räägime ärist, midagi varjamata. Globaalse ettevõtja seiklused, Pilgrim, 2010, hind: 16,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1600 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2020 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901