William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), 2012 Äripäev

Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma. Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon. Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal. Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ni

Raamatu autoriks on William Poundstone kasutatud raamatud pealkirjaga Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2012

mille on kirjutanud William Poundstone antud 2012 aasta raamat Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on William Poundstone oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) vanaraamat.ee raamatupood William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)",
teema: Majandus, poliitika

Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Pealkiri: Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Autor(id): William Poundstone

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaspar Müürsepp
ISBN: 9789949464784
Lehekülgi: 368


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x155 mm
Suurus: tavaformaadis pehmete kaantega


Sisu:
Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma.

Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon.

Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal.

Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ning sooduskampaaniate disaini. Hinnad on kõigist suurimad mõjutajad üldse. „Hindamatu“ on asendamatu igaühele, kes ei soovi „maksta õhu eest“ ning kel tuleb tegemist teha läbirääkimistega.

Hind: 28,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Kaie Kerem, Kadrin Keres ja Mare Randveer, Mikroökonoomika alused, Külim, 2004, hind: 4,00 eurot
Marika Ritso (koostaja), Ettevõtluse aabits 1, Olion, -, hind: 4,50 eurot
Aare Mae ja Heli Tooman, Inimeselt inimesele. Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat, Avita, 1999, hind: 15,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!, Sinisukk, 2005, hind: 10,00 eurot
Roger Fisher, William Ury, Kuidas võita vaidlusi ja läbirääkimisi, Fontes, 1992, hind: 4,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes, Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
Mati Lukas, Riina Otsepp, Protokoll ja etikett. Käsiraamat diplomaatidele, ärimeestele ja poliitikutele, Ambassador, 1993, hind: 14,00 eurot
Joseph L. Badaracco Jr, Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel, Avita, 2000, hind: 13,00 eurot
Villu Zirnask, Kuidas börsil raha teha?, Baltic News Service, 1997, hind: 7,00 eurot
Sven Aulik, Tiit Elenurm, Janek Kalbin ja Tiit Tammemägi, Jah ekspordile! Eesti firmade kogemused ja ekspertide soovitused. Ekspordi käsiraamat, Director Meedia, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, 2012, hind: 7,00 eurot
Klaire Kolmann (koostaja), Büroojuhi käsiraamat (CD puudub!), Arvutikirjastus, 2003, hind: 11,00 eurot
Rein Sirkel, Turundusuuring, Ilo, 2001, hind: 5,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 2001, hind: 11,00 eurot
Patrizia Haucke, Anette Krenovsky, Juhtida iseseisvalt ja tasakaalukalt, Tormikiri, 2004, hind: 2,00 eurot
Koostanud Jaak Leimann, Peremajanduse ABC, Vastus, 2005, hind: 10,00 eurot
Koostanud Vello Rekkaro ja Peeter Tedre, Kodu ja õiglus. Ettekannete ja dokumentide kogumik, Koduõigus, 2012, hind: 4,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 1999, hind: 9,00 eurot
Marcus Buckingham, Curt Coffman, Kõiki reegleid rikkudes, Väike Vanker, 2002, hind: 17,00 eurot
Jaak Leimann, Endel Oja, Erik Terk, Ettevõtte strateegiline juhtimine, Valgus, 1987, hind: 5,00 eurot
Henno Kallam, Ene Kolbre, Enno Lend, Leili Möller, Valev Reinhold, Anne-Liis Simson, Aare-Maldus Uustalu ja Urve Venesaar, Ärikorralduse põhiteadmised, Külim, 2003, hind: 7,00 eurot
Dave Marcum, Mahan Khalsa ja Steve Smith, Äriline mõtlemine. Kuidas juhtida enda ja oma alluvate mõttetööd?, Väike Vanker, 2005, hind: 11,00 eurot
Uno Mereste , Toimetanud: Ülo Mallene, Majandusleksikon I-II A-M. N-Y, Eesti Entsüklopeediakirjastus, 2003, hind: 55,00 eurot
Moi Ali, Edukas suhtekorraldus, Koolibri, 2003, hind: 4,00 eurot
Robert Heller, Eduka müügi põhitõed, Koolibri, 2001, hind: 4,50 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1391 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901