William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), 2012 Äripäev

Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma. Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon. Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal. Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ni

Raamatu autoriks on William Poundstone kasutatud raamatud pealkirjaga Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2012

mille on kirjutanud William Poundstone antud 2012 aasta raamat Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on William Poundstone oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) vanaraamat.ee raamatupood William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)",
teema: Majandus, poliitika

Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Pealkiri: Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Autor(id): William Poundstone

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaspar Müürsepp
ISBN: 9789949464784
Lehekülgi: 368


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x155 mm
Suurus: tavaformaadis pehmete kaantega


Sisu:
Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma.

Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon.

Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal.

Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ning sooduskampaaniate disaini. Hinnad on kõigist suurimad mõjutajad üldse. „Hindamatu“ on asendamatu igaühele, kes ei soovi „maksta õhu eest“ ning kel tuleb tegemist teha läbirääkimistega.

Hind: 28,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Jevgeni Anufrijev, I. Kopõlov, A. Kurõljov... jt., Metoodilisi nõuandeid teadusliku kommunismi kursuse kohta. Marksismi-leninismi aluste koolidele, Eesti Raamat, 1974, hind: 6,00 eurot
NSV Liidu rahvamajanduse arendamise põhisuunad aastaiks 1976-1980 NLKP XXV kongressi ettekanne, 1. märtsil 1976, Moskva. Lõppsõna 3. märtsil 1976, Eesti Raamat, 1976, hind: 2,00 eurot
Leonid Iljitš Brežnev, NLKP Keskkomitee aruanne Nõukogude Liidu Kommunistliku Partei XXIV kongressile 30. märtsil 1971, Eesti Raamat, 1971, hind: 2,00 eurot
Aleksei Kossõgin, NSV Liidu rahvamajanduse arendamise põhisuunad aastaiks 1976-1980. NLKP XXV kongressi ettekanne, 1. märtsil 1976, Moskva. Lõppsõna 3. märtsil 1976, Eesti Raamat, 1976, hind: 2,00 eurot
Richard Barker; peatoimetaja: Lars Trunin, Raamatupidamise raudwara, Raudwara, 2017, hind: 13,00 eurot
Esseede autorid: Viktoria Antonova, Mari Arold, Riho Kangur, Erni Kask, Siim Lõvi, Merje Meerits, Viktoria Neborjakin, Aleksei Netšunajev, Nikolai Panov, Elin Sild, Konstantin Ždanovitš, Žanna Žironkina, Julia Trutko, Jaanus Uibu, Ilja Vassiljev, Nele Veski, Mari-Liis Visnapuu. Koostanud Raivo Vetik, Multikultuuriline Eesti täna ja homme. Esseekogumik, Eesti ÜRO Assotsiatsioon, 2002, hind: 5,00 eurot
Koostanud Valter Kannik, Tootmiskoondis «Norma». Производственное обьединение «Норма», Norma, 1979, hind: 3,50 eurot
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs, Külim, 2000, hind: 6,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamise alused, Külim, 1996, hind: 5,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 9,00 eurot
Ralph George Feltham, Diplomaatia käsiraamat, Olion, 1994, hind: 6,00 eurot
Hannes Kuhlbach, Andrus Lauren, Peeter Prisk, Kinnisvaraõpik, Agitaator, 2001, hind: 18,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus, Külim, 2000, hind: 11,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja juhtimine, TTÜ kirjastus, 2003, hind: 14,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus, CAD-süsteemid, 2001, hind: 12,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika õpik, Tea, 1998, hind: 11,00 eurot
Jeffrey J. Fox, Kuidas saada müügimeistriks. Kuidas kliente hankida ja hoida, Sinisukk, 2002, hind: 7,00 eurot
Kristel Jalak, Müügiprotsessi seitse astet. Professionaalse müügi käsiraamat, Elmatar, 1998, hind: 9,00 eurot
Erik Linnaks, Ettevõtte raamatupidamine, Külim, 1994, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I, EMI kirjastus, 1993, hind: 4,00 eurot
koostanud Maarja Lõhmus, Epp Ehand; toimetuskolleegium: Peeter Vihalemm, Maarja Lõhmus, Epp Ehand; Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, Avalik-õiguslik ringhääling Eestis, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
Max Landsberg, Juhendamise kunst, Varrak, 2003, hind: 13,00 eurot
Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
Jaan Alver ja Lauri Reinberg, Juhtimisarvestus, 1999, hind: 11,00 eurot
Sõjajärgseid saavutusi Tartu linnas 1944-1947, Teaduslik Kirjandus, 1948, hind: 3,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1291 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901