William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), 2012 Äripäev

Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma. Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon. Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal. Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ni

Raamatu autoriks on William Poundstone kasutatud raamatud pealkirjaga Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on raamat kirjastuselt Äripäev aastast 2012

mille on kirjutanud William Poundstone antud 2012 aasta raamat Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) on William Poundstone oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada) vanaraamat.ee raamatupood William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)",
teema: Majandus, poliitika

Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Pealkiri: Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)
Autor(id): William Poundstone

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaspar Müürsepp
ISBN: 9789949464784
Lehekülgi: 368


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x155 mm
Suurus: tavaformaadis pehmete kaantega


Sisu:
Enamik ettevõtteid ei jäta kivi kivi peale, kui on vaja kindlaks teha, mis inimeste maksevalmidust mõjutab. Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikas ja intrigeeriv, avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma.

Prada kauplused müüvad paari röögatult kallist eset selleks, et suurendada kõigi ülejäänud kaupade läbimüüki. Inimesed tavatsesid laadida muusikat alla tasuta, ent siis veenis Steve Jobs neid selle eest raha maksma. Kuidas? Küsides 99 senti loo eest. Sel hinnal oli hüpnootiline mõju: 99 sendi poe kasumimarginaal on kaks korda suurem kui Wal-Martil. Miks tekstsõnumite saatmise eest tuleb raha välja käia, ent e-kirjad on samal ajal tasuta? Miks muutuvad pakendid üha väiksemaks, et hinda „samal tasemel“ hoida? Vastus on lihtne: hinnad on kollektiivne hallutsinatsioon.

Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Juba 1960. aastate lõpul näitasid psühholoogid oma katsetes hindade sügavat mitmetähenduslikkust. Katsetest selgus, et meil puudub loomuomane võime määrata asjade „õiglast“ hinda – me konstrueerime hinnad keskkonnast saadud alateadlike, sageli irratsionaalsete vihjete põhjal.

Ei võtnud kaua aega, et turundajad selle avastuse üles korjaksid. Hinnakonsultandid annavad kaupmeestele nõu, kuidas nutika numbrimaagia abil (mõtle näiteks hindadele nagu 9,99!) veenda kliente maksma rohkem vähema eest ning läbirääkimiste koolitajad pakuvad sarnast nõu lepinguid sõlmivatele ärimeestele. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ning sooduskampaaniate disaini. Hinnad on kõigist suurimad mõjutajad üldse. „Hindamatu“ on asendamatu igaühele, kes ei soovi „maksta õhu eest“ ning kel tuleb tegemist teha läbirääkimistega.

Hind: 28,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Koostanud Tiiu Allikmäe, Loomemajandus Eestis. Jagatud kogemus, Loov Eesti, 2009, hind: 7,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 25,00 eurot
Helje Kaldaru, Makroökonoomika põhikontseptsioonid. Õpik-kompendium, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 9,00 eurot
Jüri Sepp, Kaubandusturundus, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 8,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst, Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 25,00 eurot
John Roberts, Moodne firma. Ülesehitus, strateegia, töötajate motiveerimine, Äripäev, 2006, hind: 10,00 eurot
Aldo Kaljurand, Ants Mailend, Helmut Pikmets, Leonid Tolstov, Paul Varul, Äriühingu juhtorganid, Äripäev, 2005, hind: 18,00 eurot
Toomas Vitsut; koostaja Linnar Priimägi, Tallinna president [2005-2015], Tallinna Linnavolikogu Kantselei, 2015, hind: 7,00 eurot
Leah Janss Lafond, Zoe Heritage, Jill L. Farrington, Agis D. Tsouros, Rahvuslikud tervislike linnade võrgustikud. Tugev jõud tervise- ja jätkusuutliku arengu tagamiseks Euroopas, Referents, 2008, hind: 8,00 eurot
Eduard Kull, Tehnilis-majandusliku ja sotsiaalse arengu planeerimine tootmiskoondistes (tööstusettevõtetes), Valgus, 1985, hind: 6,00 eurot
Paul Luhtein, Ivo Manfred Rebane ja Hannes Walter, Eesti riiklikud teenetemärgid. The Estonian state decorations. Les decorations nationales de lEstonie, SE & JS, 1998, hind: 17,00 eurot
Raul Eamets, Anneli Kaasa, Helje Kaldaru, Eve Parts ja Viktor Trasberg, Sissejuhatus majandusteooriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 12,00 eurot
Friedrich Glasl, Bernard Lievegoed, Ettevõtte dünaamiline areng. Muutuste juhtimise jätkusuutlikkus, Arengukulg OÜ, 2014, hind: 27,00 eurot
Carol Anderson, White Rage. The Unspoken Truth of Our Racial Divide, Bloomsbury, 2017, hind: 8,00 eurot
Mark Casson; vastutav toimetaja Toivo Lüll, Ettevõtja I. Majanduslik käsitlus, LetraSepp, 1994, hind: 3,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 1. osa. Microeconomic analysis 1. Микроэкономический анализ 1, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 3. osa. Microeconomic analysis 3. Микроэкономический анализ 3, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 2. osa. Microeconomic analysis 2. Микроэкономический анализ 2, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 5. osa. Microeconomic analysis 5. Микроэкономический анализ 5, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 4. osa. Microeconomic analysis 4. Микроэкономический анализ 4, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
Elina Tolmats; toimetaja Marge Kask, Loovustehnikad. 77 viisi ideede leidmiseks, Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Marcus Buckingham, Curt Coffman, First, Break All the Rules: What the Worlds Great Managers Do Differently, Simon & Schuster Ltd, 1999, hind: 16,00 eurot
Eric W. Noreen, etc., Theory of Constraints and Its Implications for Management Accounting, North River Press, 1995, hind: 15,00 eurot
Rahu, julgeoleku ja koostöö nimel. Helsingis 30. juulist 1. augustini 1975. a. toimunud Euroopa julgeoleku- ja koostöönõupidamise tulemustest, Eesti Raamat, 1976, hind: 3,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1580 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2020 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901