Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
William J. O´Neil, Kuidas aktsiatega raha teenida. Edukas süsteem headeks ja halbadeks aegadeks,
AS Äripäev, 2020, hind: 33,00 eurot
Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 15,00 eurot
Jaak Roosaare, Rikkaks saamise õpik. Teadmised rahast, mida Sulle koolis ei õpetatud! Investeerimise ja rikkaks saamise käsiraamat. Teine trükk,
Leguar Capital, 2014, hind: 23,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Robert Z. Aliber, James Duesenberry ja Thomas Mayer, Raha, pangandus ja majandus I-IV,
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1993, hind: 16,00 eurot
Põhivarade amortisatsiooni (kulumi) arvestuse võimalusi praktikas,
Rafiko, 1996, hind: 4,00 eurot
Uno Mereste, Mis on isemajandamine,
Eesti Raamat, 1989, hind: 4,00 eurot
Rahamaailma vägevad I osa,
Eesti Raamat, 1976, hind: 4,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja inimene,
Valgus, 1985, hind: 6,50 eurot
Majandusarvestus & finantsjuhtimine 2. osa,
Atlex, 2001, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2222 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!