Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, 2004 Külim

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid. See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele. Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega. Originaali pealkiri Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel. Eesti keeles Märksõnad kaubamärgid brändid brändimine turundusstrateegiad turundus kaubamärgid Sari: Majandusraamat 2-87

Raamatu autoriks on Hans G. Tonndorf kasutatud raamatud pealkirjaga Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke on raamat kirjastuselt Külim aastast 2004

mille on kirjutanud Hans G. Tonndorf antud 2004 aasta raamat Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke on Hans G. Tonndorf oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke vanaraamat.ee raamatupood Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke",
teema: Majandus, poliitika

Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2004
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Jaak Kütt
ISBN: 9985952200
Lehekülgi: 80
Sari: Majandusraamat, sarja osa: 2-87


Seisukord: kaaned pisut kulunud, sisu korras
Mõõdud:
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.


Originaali pealkiri Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel. Eesti keeles

Märksõnad
kaubamärgid
brändid
brändimine
turundusstrateegiad
turundus
kaubamärgid

Sari: Majandusraamat 2-87

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

P. M. Senge, A. Kleiner, C. Roberts, R. B. Ross, B. J. Smith, Viie distsipliini käsiraamat, Fontes, 2003, hind: 19,00 eurot
Zig Ziglar, Ziglari müügisaladused, Elmatar, 2000, hind: 33,00 eurot
Koostanud Jelena Rootamm-Valter, Sekretäri ABC, Vastus, 1998, hind: 5,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,50 eurot
Robert Bolton Ph.D, Igapäevaoskused, Väike Vanker, 2006, hind: 25,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 22,00 eurot
Hardo Pajula, Majanduslik inimene ja poliitiline loom, Eesti Keele Sihtasutus, 2014, hind: 8,00 eurot
Jon M. Huntsman, Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajal, Pilgrim, 2012, hind: 14,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 14,50 eurot
Robert T. Kiyosaki ja Donald J. Trump, Midase puudutus, Sinisukk, 2012, hind: 10,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele, Sinisukk, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 4,50 eurot
Robin Jay, Ärilõunate kunst, Ersen, 2006, hind: 1,70 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 12,00 eurot
Eesti Roheline Liikumine, 1988, hind: 2,00 eurot
Manfred Kets de Vries, Juhtimise müstika. käsiraamat inimestega töötamiseks, Pegasus, 2003, hind: 8,00 eurot
Des Dearlove, Äri Richard Bransoni moodi. Maailma suurima kaubamärgikuninga 10 saladust, Ilo, 2001, hind: 10,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia, Mondo, 2004, hind: 16,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 11,00 eurot
Raivo Uukkivi, Vallavanema aruanne. Rae vald 2004-2009, Mixi, 2009, hind: 12,00 eurot
Anneli Kährik, Martin Lux, Jüri Kõre, Margus Hendrikson, Ille Allsaar, Eluasemepoliitika üleminekuriikides, Poliitikauuringute Keskus Praxis, 2004, hind: 12,00 eurot
Herbert S. Kindler, Oskus riskida, Elmatar, 1999, hind: 9,00 eurot
Koostanud Vladimir Hvostov ja Issaak Mints Toimetanud Vladimir Potjomkin, Diplomaatia ajalugu II. Diplomaatia uusajal (1872.-1919. a.), Teaduslik Kirjandus, 1948, hind: 13,00 eurot
Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud, Koolibri, 2003, hind: 7,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1509 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901