Turunduse tulevikutegurid Kuidas luua Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2004
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Jaak Kütt
ISBN: 9985952200
Lehekülgi: 80
Sari: Majandusraamat 2-87

Seisukord: kaaned pisut kulunud, sisu korras
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
#T166# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.


Originaali pealkiri Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel. Eesti keeles

Märksõnad
kaubamärgid
brändid
brändimine
turundusstrateegiad
turundus
kaubamärgid

Sari: Majandusraamat 2-87

Hind: 7,00 EUR
Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat.ee
Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat.ee
Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat.ee
Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat.ee
Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat.ee
Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Hans G. Tonndorf, Külim 2004 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud