Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, 2004 Külim

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid. See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele. Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega. Originaali pealkiri Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel. Eesti keeles Märksõnad kaubamärgid brändid brändimine turundusstrateegiad turundus kaubamärgid Sari: Majandusraamat 2-87

Raamatu autoriks on Hans G. Tonndorf kasutatud raamatud pealkirjaga Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke on raamat kirjastuselt Külim aastast 2004

mille on kirjutanud Hans G. Tonndorf antud 2004 aasta raamat Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke on Hans G. Tonndorf oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke vanaraamat.ee raamatupood Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke",
teema: Majandus, poliitika

Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke
Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2004
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Jaak Kütt
ISBN: 9985952200
Lehekülgi: 80
Sari: Majandusraamat, sarja osa: 2-87


Seisukord: kaaned pisut kulunud, sisu korras
Mõõdud:
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.


Originaali pealkiri Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel. Eesti keeles

Märksõnad
kaubamärgid
brändid
brändimine
turundusstrateegiad
turundus
kaubamärgid

Sari: Majandusraamat 2-87

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Janno Reiljan, Kristiina Kasemets, Majandusotsuste teoreetilised alused. Õpik kõrgkoolidele, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001, hind: 10,00 eurot
Angel Daražanov, Vasil Banov, Miroslav Kozarov, 100% Forex. Õpime ja teenime, Admiral Markets, 2009, hind: 20,00 eurot
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Elle Märitz, Korteriühistu raamatupidamine. Juhendraamat, RMP Eesti, 2005, hind: 10,00 eurot
Elle Märitz, Korteriühistu raamatupidamine II, RMP Eesti, 2008, hind: 10,00 eurot
Jüri Sepp, Konkurentsipoliitika, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 9,00 eurot
Henrik Aavik, Praktiline internetiturundus. Seitse sammu eduka ärini internetis, Äripäev, 2010, hind: 10,00 eurot
Matti Raudjärv, Sissejuhatus majanduspoliitikasse. Teoreetilised põhialused ja kategooriad, Mattimar, 1995, hind: 5,00 eurot
Tim Hindle, Töölevõtuvestlus, Koolibri, 2000, hind: 4,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Fontese Kirjastus, 2002, hind: 6,50 eurot
Jaan Alver ja Lauri Reinberg, Juhtimisarvestus, 1999, hind: 9,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad, K-Kirjastus, 2000, hind: 11,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 15,00 eurot
Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, Äripäev, 2010, hind: 5,00 eurot
Noam Chomsky, Meedia ja võim, Konn, 2006, hind: 4,00 eurot
Donald J. Trump ja Bill Zanker, Mõtle suurelt ja pane täiega nii äris kui ka elus, Pegasus, 2009, hind: 20,00 eurot
Adam Lashinsky, Õuna südames. Kuidas USA imetletuim - ja kinniseim - ettevõte tegelikult toimib, Tänapäev, 2012, hind: 14,00 eurot
Kristi Mikiver, Tuttav tundmatu personalijuhtimine, Äripäev, 2010, hind: 16,00 eurot
John P Kotter ja Lorne A. Whitehead, Ideemüük, Äripäev, 2011, hind: 24,00 eurot
Roberto Saviano, Gomorra. Reis camorra äriimpeeriumisse ja võimuunelmasse, Varrak, 2009, hind: 21,00 eurot
Hans-Peter Martin, Harald Schumann, Globaliseerumislõks-kallaletung heaolule ja demokraatiale, Tänapäev, 1999, hind: 8,00 eurot
Francis Fukuyama, Riikluse ehitamine: valitsemine ja maailmakord 21. sajandil, Tänapäev, 2006, hind: 8,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 5,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?, Küppar & Ko, 2012, hind: 13,00 eurot
Aino Siimon ja Kulno Türk, Juhtimine. Põhimõisted ja -seosed, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2003, hind: 9,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1445 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901