Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Pahnast vabaks! Kodu arukas korras..""Praktilisi küsimusi aianduses ja ..""Kõik roosidest""Füüsika lühikursus gümnaasiumi..""Veiste vabapidamislaudad""Toomas Anni. Tavatult tavaline""Ernie. Kodaniku taskuraamat nr. 19""Teise maailmasõja atlas""Paradiis""Selma brigaad""Kodukäija""Vaimude labürint. Esimene raamat""Edasi""Elavad mõtted""Teeninduskunst""Uneskõndija õetütre juhtum""Printsess. Romaan""Rahvusvaheline mees. Eesti lugu""The Beatles. Ansambli lugu""Nutikad panipaigad. Suured ja väi..""Tüdruk, keda peeti halvaks""Legend Robin Hoodist""Presidendilood""Jaan Tätte laulud""Nõukogude Armee Eesti Rahvuskorpu..""Minu isa tütar""Dinosaurused ja nende maailm""Eluaegne""Teine ülesanne""Klaviir (luuletused)""Kiin""Ühispanga Uudised VII. Toronto Ee..""National Geographic 2011 August. V..""Lumivalgeke""Suur Gatsby""Minu lapsepõlvekodu oli Eesti NSV..""Conrani värvimaailm""Herta (jutustus)""Õnne poeg""Kokkuhoidlikult, säästlikult""Mässavad haldjad""Sündsusetu kirg""Delirio Amoroso""Torm. Org I (3. osa)""Kõige täielikum unenäode seleta..""NLP. Valik mõjusalt toimivaid ps..""Algteadmisi majandusest kolhoosnik..""Rüütel""Luitenaine""Eestlase oma maa""Sõda ja rahu IV""Torma kihelkonna ajalugu. 1933. aa..""Gulliveri käekõrval. Kümme nove..""Põder, kes käis varvastel""407 karaati""Eesti rahvatantsud""Port Artur. Teine osa""Tulelõõmas öö""Kassisilm""Lehekülgi EKP Tallinna organisats..""Mosaiikvõlv [esseed, luuletused, ..""Kuhu ta läks""Ärge küsige minult midagi (jutus..""Kiikhobu""Jutustused""Minu Tokyo Uus epiloog 2022. Näht..""Mihi Hiir 2020/mai: eriväljaanne""Teisik. Valimik jutustusi (ja roma..""Metsik loodus""Karupoeg Viktor jalutab metsas""Glenrannochi lossi mõistatus""Poja surm""Māra Svīre Õdus õhtu kahekesi""Surma maskid""Emeriitprofessori elu lugu ja mäl..""Jutustused. Lühiproosa (1900-1907..""Eesti kirurgiast läbi aegade II""Kaksipidi pildid""Nagu piisake meres. Kümme peatük..""Ülekohtu toimikud""Ameerika elulaad. Lühijutte, epig..""Võlurpoiss""Neli tuld. Romaan""Hull suvi""Eesti Kongress siis ja praegu""Vallutaja Aleksander Suur""Puhtalt lehelt""Paavianikalju""Üle oma jõe""Pelgupaik""Mäetagused 39. Rahvameditsiin""Õigeusu tee""Soosaare. Kutsutud ja seatud. Mait..""Urmas Orgusaare loomingut (nahakun..""Salaprotokollid""A darker place (Sean Dillon #16)""Jean-Christophe I""Varumees""Kodukirja parimad palad""Džungliraamat""Päevad on laused""Ingelheim""Lolita""Seitse kõrvakiilu. Romaan"
104 tk kogusumma: 967,69 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud