Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Saladuste saladus""Timbu-Limbus Hofstaat und die Schn..""Lesio""Mina, Claudius. XX sajandi romaan""Jumalate toit. Jumalik toitumine. ..""Märka""Elu Läänemerel. Paadipõgenikust..""Kargleja kutsikas""Metroo. Maa-alune romaan""Ja üks päev... on lihtsalt tuhat..""Adjutant""Lapsed, laulma! Eesti lastelaulud ..""Karumamma karussell""Varjumaa. Surematute kolmas raamat..""Eesti majandusajalugu 20. sajandil""Meile""Edgari poja memuaarid""Maailma täiuslikkus. Ehk LLA²T-p..""Minu Praha. Tunnustamata geeniuse ..""Armastuse viis keelt""Lõpusirgel""Mida me täna teeme? ja teisi nove..""Minu väike Lõvi. 24. juuli - 23...""Kurtide linna ööbik""Võit madala enesehinnangu üle. K..""Tuju. 10 luuletust""Paganini""Raskete valikute sügis 6. osa""Minu elu seiklused I""Taaskohtumine altari ees""Vali endale õige elukutse""Ürgsorts""Paradiisi maakond""Pörkölt""Loojangul lahkume Tallinnast. Roma..""Viis tüdrukut ja kaheksa poissi. ..""Rahvatohter VI""Palgasõdur. Kobra märk""Meri, meri""Kas mu laps paraneb?""Adenauer. Mälestusi, pihtimusi ja..""Armastuse loosiõnn""Teeme pabermosaiiki""Limpa ja mereröövlid""Kõnele, Jumal. Kahele kuulajale""Jumala teedel""Head isu! Bon appetit! Märts 1997""Hirundo 2005/1. Eesti Ornitoloogia..""Raamatukogupolitseinik""Elu on väeteenistus Maa peal""Minu palve""Jääaeg 3. Dinosauruste džungel""Usin õpilane Ottokar""Armastuskirju teatrile""Tapja vastu tahtmist""Turismisihtkoha arendus ja turundu..""London. Reisijuht, mis näitab sed..""Nõiutud aarded""Rumal lehm""Mõmmi lugemik""Southern cyclones in northern Euro..""Friedrich Puksoo 1890-1969""Nero Wolfe. Liiga palju kliente""Õpime suhtlema. Õpetajaraamat""Muusika põhiõpetus. Õpik pedago..""Oh seda endista eluda... Meenutusi..""Jonkadi-jonkadi jõulud tulevad. L..""Friedrich Schiller""Maailm prowintsionu peeglis. Rahvu..""Linnud ja putukad. Õppeabimaterja..""Verena 2003/3. Вязание дл..""Tõde ja õigus IV""Eesti huumor"
73 tk kogusumma: 591,70 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud