Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Tervenemine vaimu läbi (8. osa). ..""Argonaudid""Euroopa kuninglikud perekonnad""Sinine ingel""Jääkarumõmm Oskar+DVD""Maailma ajaloo tähtsündmused ja ..""Öörahvas. Üks rootsiaegne ringt..""Lahemaa uurimused III. Rahvuspargi..""Koos oma rahva ajalooga Suures Isa..""Lapsepõlve mõjud""Tervendavad emotsioonid. Vestlused..""Haridusministeeriumi Teataja 1936""Tsooniteraapia""Surm valges pidžaamas""Suure Tõllu sammuga. Ajakirjandus..""Nõialaps""Eesti disaini aastaraamat 2013-201..""X-generatsioon""Naine mustas""Ülbe mehe surm""Suhtlemisoskustest õpetamisel ja ..""Nitrates, nitrites, N-nitrosamines..""Eesti Rahva Muuseumi pildialbum Di..""Eesti NSV floora VII""Personali juhtimine ja eestvedamin..""Loogikalülituste koostamise metoo..""Laulik 2000""Valmid""Poliitiline ökonoomia. Õpik""Juhtimisotsused ja finantsjuhtimin..""Liivakastitarkus. Ärimaailm ja la..""Eesti NSV floora VI""Meedia mu meedia""Vana aja nipid 1. 1. osa: majapida..""Valitud tööd. Mälestusi, vestei..""Läbi vaikuse riigi. Rännumõtisk..""Armasta, austa ja reeda""Unenäorong. Muinasjutte ja muiduj..""Armasta oma naabrit""Meie seeni""Võitlus Balti liidu loomise ümbe..""Las haud haljendab""Matemaatika töövihik IV klassile..""Kirss süldil""Küpsev päike. Naine, kes rajas o..""50 trikki, mida õpetada oma koera..""A wader perspective to Boreal Balt..""Kalender 2019""Luuletused""Изготовление и рем..""Ich liebte einen Russen. Zur Erinn..""Teejuhid bioloogiasajandisse""Esimesed sammud digitaaldisaini ma..""Silm sirkel, nina vinkel (värsid)""Theodor Kalep - tiivuline insener ..""Tervendaja 2008/2""Skaalanihe. Skulptuur avatud mäng..""Kirju Karlovast. I""Urikivist ristimisastjani""Asjaõigusest""Kodusõda ja välisriikide interve..""Agent vastu tahtmist""Vihmaste õhtute nukrus""Eesti kooli ajalugu. 2. köide, 18..""Moodsa hilinemisega""Maja metsa varjus""J. Straussi valsse""Mefisto klubi""Inimene on saladus. Katkendeid pub..""Matemaatika 8. klassile 2. osa""Taimsed pärimustoidud""Kolmring""Väärtused vanas maamajas""Biomedical applications of the QSA..""Elupiletiga Venemaalt- 99,99""Секретные задания""Haapsalu rajoon""Noore W. uued kannatused""Kodu, kallis kodu. Näituse katalo..""Международный чел..""Bedtime Stories (Õhtujutud)""Keemiline umbrohutõrje kartulipõ..""Kiviraamatu lehed""Reeturlik metsavend. Krolli esimen..""Etteütlusi II. Algkooli vanematel..""Varas""Minu armas marakratt. Uued võimal..""Rock Hotel. Viimane mäng""XVI olümpiamängud Melbourne'is 1..""Minu käsitööd 2010/Erinumber (n..""Lahkudes Charlestonist""Must Peeter""Keskaja ravitarkused. Püha Hildeg..""Harilikud diferentsiaalvõrrandid""Põrguväravad""Poliitika. Kes?Miks?Kuidas?""Igatsus""Kummid""Pingviin Pingu otsib seiklust""Südame kutsel. Eesti misjonärid ..""Tööõpetus VII-VIII klassile El..""Enam kui linnuteed. Väike raamat ..""Õhtusöök kolmeteistkümnele""Monica lugu""Mu sõraline sõber""Lapsevanema mängureeglid [isiklik..""ISO 9000 väikeettevõtetele. Mida.."
107 tk kogusumma: 949,40 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud