Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Liikluseeskiri. Kommenteeritud vä..""Tulbid""Tiibade sirutus""Must mägi""Eesti dramaturgia 10 aastat 1994-2..""Vene müüdid""Lennumasinad""Elamu ja tervis""Aristonoomia""Keerukast klaariks. Kantseliit ja ..""Hõrgutavad Itaalia magustoidud""Mõrvad Mesopotaamias""At the End of the World""Äralend""Modeling the reflection effect in ..""Uus algus. Usalda ennast ja elu ni..""Mõistus ja tunded""Bella Toscana. Magus elu Itaalias""Ab urbe condita. Liber XXI""Tina""Kodu 1929/14. Perekondlik kirjandu..""Kättemaks""Pohmell""Sellised nad on... kreeklased""Viga""Sõnastamatu lend sõnades. Kirjut..""Eesti linnarahvastik 18. sajandil...""Eesti kirjandus. XII klassile""Digifilmi käsiraamat""Mälu. Jutustusi""Juhtimise võlu ja valu (1. osa). ..""Evald Okas""Kivid ja leib I""Looming 1987/4""Kuldtähe kavaler""Marie. Romaan madame Tussaud' elus..""Dracula""Koopia""Kehalise kasvatuse teooria üldise..""Neljas kõrgus""Toalill""Vapruse võti. Triloogia III raama..""Ikoon. Kes takistaks Hitleri taass..""Fragmendid""Kreeka kirjanduse antoloogia""Jonas""Maailmakirjandus 2. Romantismist p..""Vene laensõnad eesti murretes""Teravmeelne hidalgo Don Quijote Ma..""Телевизор Кварц 306...""Tule tagasi, kallis""Fortuna kaleidoskoop. Traktaat spo..""Viljapuuaiast Allikani. Revino. Re..""Kuninganna Margot 1-2""Lumeleopard""Laura lood. Esimene raamat""Kolmekordne päike""Elektrimontööri käsiraamat. Mad..""Kass ja hiir. Novell""Operatsioon Punane Jeeriko""Aga elu kestab""Eclipse (inglise keeles)""Mida armastan sinus kõige rohkem""Viis aastaaega""Edgar Savisaar - poliitik ja roman..""Hõbemask. Kuninganna Kristiina lÃ..""Suits ja tuli. Uurimusi ja artikle..""Ma abiellusin sinuga""Surma kiuste. Jutustus""Ohtlik lend 1-6""Vaikuse päevad""Väike rauduks""Международный челÐ..""Tervendaja 2008/3""Kõik on emadele kallid""Kuidas süüa...et seedeelundite h..""Lisaväärtusteooriad""Living With Enthusiasm: How The 21..""Häda mehega triibulises ülikonna..""Välispanoraam 1975""Kosjaviinad ehk Kuidas Tapiku pere..""Kirill Muromtsevi personaalküsimu..""Huvitav raadiotehnika""Seitse venda""Laulge kaasa! 82""Joodiku jalutuskäik"
86 tk kogusumma: 736,30 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud