Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Spanning Silos: The New CMO ImperativeAutor(id): David A. Aaker
Kirjastus:
Linn:
Aasta: 2008
Originaalkeel:
Lehekülgi: 0
Seisukord:
Suurus:
Sisu:
Why do so many chief marketing officers of multinationals last only two or three years on the job? Because product and country marketing teams – or “silos” – make their professional mandate impossible. Without synergy across silos, global CMOs cannot achieve their goals. In this eminently practical audiobook, branding guru David A. Aaker tells CMOs what they must • Find the right role and scope • Gain credibility and buy-in • Use teams to link silos • Develop a common planning process • Adapt the master brand to silo markets • Prioritize brands in the portfolio • Develop silo-spanning marketing programs For each item, Aaker breaks down the CMO’s ambitious organizational challenges into manageable tasks of facilitation, consultation, and partnering. With his guidance, CMOs will have a better chance of reducing the negative attitude toward central marketing, gaining necessary support and resources, implementing cross-silo strategy and programs, cultivating a marketing-oriented culture, improving the pool of marketing talent, and moving toward a leadership role. For some firms, reducing the silo problem is the key to winning; for others, it is no less than the key to survival.
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Spanning Silos: The New CMO Imperative, David A. Aaker, 2008Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Otsing autori järgi:
David Alterton, Kui kodus on lemmiklind,
Koolibri, 1998, hind: 9,00 eurot
David A. McIntee, Delta Quadrant: The Unofficial Guide to Voyager,
Virgin Publishing, 2000, hind: 5,00 eurot
David Alderton, Hamlyni lemmikloomade hooldamise entsüklopeedia. Praktiline käsiraamat lemmikloomade valimiseks ja hooldamiseks,
Varrak, 2000, hind: 20,00 eurot
David Alderton, Sinu kassi seletaja. Kuidas aru saada, mida kass ütleb,
Varrak, 2008, hind: 18,00 eurot
David Alderton, Sinu koera seletaja,
Varrak, 2009, hind: 15,00 eurot
David Andrusia ja Andrea Candee, Laste ravimine looduslike vahenditega. Lapsevanema teejuht ravimtaimede ning levinud haiguste ja vigastuste puhul kasutatavate loodusravimite juurde,
Ersen, 2009, hind: 19,00 eurot
David Armand, Ähvardavad jõud. Jutustusi ähvardavaist loodusjõududest,
Ilukirjandus ja Kunst, 1947, hind: 4,00 eurot
David A. Carbonell, Kavaldage üle oma ärevuses aju,
Ersen, 2022, hind: 19,00 eurot
David Abbott, Klaverimängija,
Varrak, 2011, hind: 20,00 eurot
David Armand, Meile ja lastelastele,
Valgus, 1970, hind: 3,00 eurot
Carole Swann Meltzer, David Andrusia, Feng shuiga šikiks. Muutke oma elu julgelt stiilseks,
Ersen, 2003, hind: 6,00 eurot
David Aronov, Südame kaitseks,
Valgus, 1987, hind: 4,00 eurot
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Tom Asacker, Liivakastitarkus. Ärimaailm ja lapsepõlvetalent,
Kirjastuskeskus, 2004, hind: 5,50 eurot
Naiskodukaitse. Tegevuse ülevaade 2011-2012,
Naiskodukaitse, 2013, hind: 10,00 eurot
Anni Lietonen, Anniina Jokinen, Natalia Ollus, Tunne oma alltöövõtuahelat. Abivahendid vastutustundlikule ettevõtjale,
HEUNI, 2020, hind: 12,00 eurot
James OBrien, Tööotsing ja turundus,
Sotsiaalministeerium, 2000, hind: 7,00 eurot
Rein Kaarepere, Saldo,
SE & JS, 1999, hind: 6,00 eurot
Raul Eamets, Anneli Kaasa, Helje Kaldaru, Eve Parts ja Viktor Trasberg, Sissejuhatus majandusteooriasse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 15,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 11,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 7,00 eurot
Iwar Unt, Tulemuslikud läbirääkimised,
Äripäeva Kirjastus, 2005, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2404 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!