Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Bränd nimega Sina. 100 praktilist sammu oma persoonibrändi loomiseks ja arendamiseksAutor(id): Evelin Org ja Olesija Saue
Kujundaja: Fred Moritz
Kirjastus: YourBrandUp OÜ
Linn: Tallinn
Aasta: 2019
Originaalkeel:
ISBN: 9789949015030
Lehekülgi: 312
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 240x170
Suurus: Kõvakaaneline
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Üksteisega teevad äri inimesed, mitte ettevõtted. Nii on ka Eesti esimene persoonibrändingu raamat “Bränd nimega Sina" mõeldud eelkõige kõigile neile, kes on huvitatud, läbi oma oskuste, annete, tugevuste ja eripära, oma toote või teenuse müümisest. Tugev persoonibränd aitab sul eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas, olgu selleks siis koolituste müük, ärinõustamine, kinnisvara, B2B (ärilt ärile) müük ja eksport, poliitika, kokakunst, personaaltreeningud, iluteenused, veebilehtede kujundamine, koerte dresseerimine või hoopis midagi muud, millega sa tegeled või millele soovid tulevikus keskenduda.
Selle raamatu eesmärk on aidata sul läbi mõelda ja kirja panna oma ideaalne bränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. Aitame sul lahti mõtestada oma persoonibrändi tervikuna, luua selge visiooni, kuhu, millises suunas ja miks liikuda, ja paika panna oma persoonibrändi konkreetse tegevusplaani, et seeläbi oma eesmärke saavutada ( näiteks leida uusi kliente, käivet ja kasumit suurendada, saada valdkonna arvamusliidriks jne).
Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Sarnaselt saab tugevdada oma firma brändi selle omanike, tegevjuhi ja ka töötajate strateegilise persoonibrändinguga.
Märksõnad:
YourBrandUp OÜ
isikud
töötajad
brändimine
persoonibränding
mainekujundus
käsiraamatud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Bränd nimega Sina. 100 praktilist sammu oma persoonibrändi loomiseks ja arendamiseks, Evelin Org ja Olesija Saue, YourBrandUp OÜ 2019Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs,
Külim, 2000, hind: 12,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma töökaaslasi. Järeleproovitud viis töötajate palkamiseks, innustamiseks ja tunnustamiseks ning märkimisväärsete tulemuste saavutamiseks,
Varrak, 2009, hind: 8,00 eurot
Monika Pramann Salu, Ettevõtluse alused,
Ilo, 2005, hind: 11,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus,
Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 14,00 eurot
Jelena Bõtškova, Asta Teearu, Ärirahandus,
Coopers & Lybrand, 1997, hind: 15,00 eurot
Kaja Saksakulm-Tampere, Jaakko Lehtonen, Head halvad sõnumid,
Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Tiit Made, Energia ja tooraine,
Eesti Raamat, 1984, hind: 4,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?,
M. Rekola, 2015, hind: 15,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2264 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!