Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Lapsekeskne kasvatus""Inglise keele grammatika algajaile""Emand kaseladvas""Tervendaja 2012/7""Бхагавад-Гита как ..""Aleksander Babülonis. Ajalooline ..""Kriitikakunst. Uurimus kriitika ol..""Kodutus""Ikoon""Pauluse kiri galaatlastele""Tasuja. Jutustus Eesti vanast ajas..""Funktsioonid ja graafikud""Nõukogude Naine 1986/2. EKP Keskk..""Eesti-Läti lood 2007-2013""Roosa palveraamat""Luulepuhkusel (jutustused)""Kosmose rannavetes""Salaja konverentsile""Ustav jõgi""Eesti Nõukogude Entsüklopeedia I..""Tätoveerimiskursus""Paplid Eesti NSV-s""Käsi kõneleb taas""Sammud samblas ja liivas. Meenutus..""Trepikoda""Siluett 1981 kevad""Kangelane""Sotsialistlik Põllumajandus 1949/..""Koer poiss koolis II""Jahedad varjud""Üks rohutirts läks kõndima. Luu..""Sidurid""Ву-Шу (Kung-Fu). Рекоме..""Mahlaravi. Alternatiivmeditsiini v..""Lilled. Lõike- ja potilillede kas..""Enn Volmere maalide näitus aastai..""Klassikalised kokteilid""Eesti riigikaitsepoliitika aastail..""Jumal Claudius ja tema naine Messa..""Väle punane rebane""Esmaabi käsiraamat (kiired juhend..""Kudumine. Mood kõigile""Eesti NSV parandusliku töö koode..""Mõrkjas tuul""35 aastat Jõulumäel""Sega- ja naiskoori laule. Песн..""Uruq""Väikesed eluruumid""Ämmaemandad""Ahjud, pliidid, kaminad""Kus laulavad langustid""First-principles studies on rare-e..""Peugeot 406. 1996 to Mar 1999 (N t..""Noa lood. Mälestusi Teise maailma..""Võim ja ahnus. Lühike maailma aj..""Endel Valk-Falk""Elu keskpunkt""Sünnimärk kui saatuse hoiatus""Tormiõde. Ally lugu. Seitse õde ..""Arrayed Primer Extension-2 as a mu..""Mängime koos""Increase your vocabulary""Tervendaja 2015/3""Война в Махтра (Mahtra..""Pedagoogika (2. osa). Pedagoogilis.."
65 tk kogusumma: 515,50 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud