Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Juhi töö teenindusettevõttesAutor(id): Pekka Heikurainen ja Tapio Joutsenkunnas
Kirjastus: Aspectum Eesti
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Katrin Kurmiste
Lehekülgi: 195
Seisukord: kohati kulunud ja näritud moega nurgad, seljal väike auk, sisu normaalses korras
Mõõdud: 170 × 250 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Teeninduse osakaal majanduses kasvab pidevalt kõikjal maailmas.
Praktilises elus on arengu edasiviijateks ettevõtete erinevate tasandite juhid. Nende töö õnnestumisest sõltub organisatsiooni edukus tervikuna. Eriti tähtis roll teenindusettevõttes on osakondade ja allüksuste juhtidel, kes suhtlevad nii klientide kui klienditeenindajatega. Suuresti tänu nende asjatundjate teadmistele ja oskustele saavutatakse klientide rahulolu ja ettevõtte majanduslik kordaminek.
Raamat «Juhi töö teenindusettevõttes» on heaks abivahendiks juhtidele ja juhatajatele teenindusalal. Raamat on vajalik nii algajale kui kogenud töötajale, eriti sobiv on see kasutamiseks erialases täienduskoolituses.
Märksõnad
teenindusettevõtted
juhtimine
juhid
kliendisuhted
klienditeenindus
käsiraamatud
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Juhi töö teenindusettevõttes, Pekka Heikurainen ja Tapio Joutsenkunnas, Aspectum Eesti 1997Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Toimetanud Liina Kulu ja Janno Reiljan, Euroopa Liidu sotsiaalmajanduspoliitika idalaienduse taustal,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 8,00 eurot
Maaja Vadi, Organisatsioonikäitumine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 10,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja üksikisik,
TEA Kirjastus, 2010, hind: 22,00 eurot
Niklas Modig, Pär Åhlström, See on lean. Tõhususe paradoksi lahendamine,
Äripäev, 2016, hind: 35,00 eurot
Anneli Aken, Firmapidu. Kuidas korraldada õnnestunud üritust?,
Äripäev, 2006, hind: 4,50 eurot
Koostanud Anne Oja, Klienditeenindus valguses ja varjus,
Äripäev, 2005, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 21,00 eurot
Niklas Luhmann, Ühiskonna ühiskond 1-3. Peatükid 4-5,
EKSA, 2021, hind: 29,00 eurot
Mariana Hagström, Indrek Teder ja Risto Rüütel, Konkurentsiõigus ettevõtjale,
Äripäev, 2006, hind: 15,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2395 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!