Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Mänguasjad""Mis sinust tuleb? Valimik lastejut..""Printsess Tusklikupreili""Tohuvanohu""Toalilled""Armando""Pooleteistkümnes maailmasõda""Pille-Riini lood""Jaanike""Kasakad""Porgand Marianne seiklused""Siiri ja kolm Ottot""Üldine ajalugu 33""Musta roosi jälil""Paganamaa legend""Kust tulevad unenäod?""Nimeks Nipsutera (lühijutud)""1/2 e. terve""Hundid ja kitserahvas""Skvotterid""Lastejutte""Koduveinid""Makrakoi juhuslikud seiklused Maso..""Hannes's birthday (Hannese sünnip..""Kasvamine poisina""Kõndes 1936-1942 (mälestused)""Jass (jutustus)""Kontserni raamatupidamine""Meie päev""Kremli lapsed""Meie lapse talvejutud""Sõrmkübarasõdur (jutud)""Isand Tuutu ettevõtmised""Mikriveski jutud""Mirjemilaul""Metsa aidad""Ehatähe valgus""Kuressaare linnus-kindlus""Sussipäkapikk Siisi Rabarajal""Lõpeta muretsemine ja hakka elama""Maarja kaev. Legend aastast 1423""Vägev vähk ja täitmatu naine""Kukõrkuuti vikakaar""Juhani rakett""Katz und Maus (Kassid ja hiired)""Kuri muri""Kolm pähklit (jutustused)""Uued Tallinna legendid. Valik Tall..""Tüdrukute koolivaheajaraamat""Viisas mies taskussa""Spatz-Spätzchen""Kell selgeks 60 minutiga""Toalill""Meie rebane""Muutlik""Väike, aga tubli""Lugu kärrbzest kes käis iga päe..""Tietäjä taskussa""Loomariik""Unenäod kristallkohvris""Peetrike""Der große Peter und der kleine Pe..""Kasetohust kaabu""Meierkasti Mats""Jutuvärten: imelikud mehikesed""How to... Ten stories about Anne a..""Söö ära söö""Avastusretk viikingite maailma""The Song of Little Birds (Väikest..""Perekond Thibault III""Armastuse kunst""Leiutiste lugu""Keemia õhtuõpik""Minu Kolumbia. Lend papagoi nokal""Naga (jutustus)"
75 tk kogusumma: 484,60 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud