W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, 2006 Pegasus

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi. Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse. Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele. Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles Märksõnad ettevõttestrateegia konkurentsipoliitika turu struktuur turulepääs nõudlus organisatsioonim

Raamatu autoriks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne kasutatud raamatud pealkirjaga Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on raamat kirjastuselt Pegasus aastast 2006

mille on kirjutanud W. Chan Kim ja Renée Mauborgne antud 2006 aasta raamat Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks vanaraamat.ee raamatupood W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks",
teema: Majandus, poliitika

Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab


Seisukord: ümbrispaber kohati kulunud, sisu korras
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: - info Hetkel on otsas
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Mari Meel ; Tallinna Tehnikaülikool, käitismajanduse instituut, Loenguid ärieetikast. II vihik, Tallinna Tehnikaülikool, 1999, hind: 4,00 eurot
Manfred F. R. Kets de Vries, Liider sohval, Väike Vanker, 2006, hind: 17,00 eurot
Erkki Bahovski, Wolfgang Böhm ja Otmar Lahodynsky, Euroopa Liit Sinu jaoks. Nii toimib Euroopa Liit, , hind: 5,00 eurot
Martin Yate, Löö nad pahviks!...ja töökoht on sinu, Tea, 1999, hind: 13,00 eurot
toimetaja Tiit Reinart, Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada, Äripäeva Kirjastus, 2003, hind: 6,00 eurot
Steven Snyder, Juhtimisraskustega võitlemise kunst. Kuidas väljakutsete ja vastasseisu toel kasvada suurepäraseks juhiks, Küppar & Ko, 2014, hind: 14,00 eurot
Peter H. Diamandis ja Steven Kotler, Julge. Kuidas tegutseda suurelt, saavutada edu ja mõjutada maailma, Küppar & Ko, 2015, hind: 13,60 eurot
Juraj Nemec, Jacek Prokop, Tiina Randma, Mirko Vintar ja Glen Wright, Haldusjuhtimine Kesk- ja Ida-Euroopa siirderiikides. Teooria ja juhtumianalüüsid, Elmatar, 2003, hind: 10,00 eurot
Mall Villemi, Transpordiökonoomika, Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Koostanud Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 2006, hind: 7,00 eurot
Koostanud Agu Veetamm, Üle mere sõprus. 700 aastat sõbrakaubandust, Maalehe Raamat, 2002, hind: 8,00 eurot
John Kehoe, Rahaedu ja teie. Kuidas oma mõtlemist eduvankri ette rakendada, Ersen, 2009, hind: 13,00 eurot
John C. Maxwell, Olge rahvainimene. Edukaks juhiks tõhusate suhete loomise läbi, Allika, 2010, hind: 15,00 eurot
Philip Kotler, Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid, Pegasus, 2002, hind: 15,00 eurot
Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 1998, hind: 10,00 eurot
Andrew Mayo, Ettevõtte inimväärtus, Pegasus, 2004, hind: 21,00 eurot
Mark de Rond, Meeskond ja mina. Mida juhid tippsaavutuste kohta parimatelt sportlastelt ja treeneritelt õppida võivad, Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot
Steven Johnson, Kust tulevad head ideed. Innovatsioon läbi aegade, Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Richard Koch, Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Äripäev, 2007, hind: 24,00 eurot
Mari-Liis Jakobson, Leif Kalev, Ott Lumi, Rein Rutsoo, Tõnis Saarts, Georg Sootla, Anu Toots, Raivo Vetik, Poliitika ja valitsemise alused, TLÜ kirjastus, 2011, hind: 24,00 eurot
Megamuutus. Maailm aastal 2050, Äripäev, 2013, hind: 26,00 eurot
Daniel Chamovitz. Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen, Kasumlik projektijuhtimine. Eksimatu juhend projektide eelarves ja graafikus hoidmiseks, Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 1999, hind: 9,00 eurot
Rose Friedman, Milton Friedman, Valikuvabadus. Isiklik arvamus, Olion, 1992, hind: 6,00 eurot
James C. Collins, Jerry I. Porras, Loodud kestma, Väike Vanker, 2003, hind: 13,50 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1228 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901