Sinise ookeani strateegia Kuidas Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Pegasus 2006 | vanaraamat. ee
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab

Seisukord: normaalses korras kasutatud raamat

Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: - Hetkel on otsas*

*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Edgar Savisaar, Võitlus noorsoo pärast,
Eesti Raamat, 1987, hind: 4,00 eurot

Kaie Kerem, Mare Randveer, Vello Vensel, Mikroökonoomika alusteooriad,
Külim, 1996, hind: 7,50 eurot

Maaja Vadi, Organisatsioonikäitumine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot

Vandana Allman, Kenneth A. Tucker, Animaalse Agraartööstuse Aktsiaselts ehk AS Loomad. Ärijutt 21. sajandiks,
Pegasus, 2005, hind: 9,50 eurot

Rolf Jensen, Unelmate ühiskond,
Fontes, 2000, hind: 11,50 eurot

Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 9,00 eurot

Al Ries, Jack Trout, Positsioneerimine: võitlus mõistuse pärast,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 12,00 eurot

Peter H. Diamandis ja Steven Kotler, Julge. Kuidas tegutseda suurelt, saavutada edu ja mõjutada maailma,
Küppar & Ko, 2015, hind: 13,00 eurot

Raul Eamets, Kaia Philips, Tiina Annus, Eesti tööturg ja tööpoliitika,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2000, hind: 8,00 eurot

Jüri Sepp, Kaubandusturundus,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 8,00 eurot



Majandus, poliitika all on 1660 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Pegasus 2006 | vanaraamat.ee
Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Pegasus 2006 | vanaraamat.ee
Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Pegasus 2006 | vanaraamat.ee
Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Pegasus 2006 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 35 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Üheskoos lugejatega
Kataloogi täiendamisel oleme eelkõige lähtunud  huvipakkuvatest väljaannetest. Võimalik on raamatuid osta veebilehe kaudu ja plaan on pakkuda edaspidi veelgi lisaks võõrkeelset kirjandust.

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 


www.vanaraamat.ee © 2020 Biblio OÜ » Kasutatud raamatud