Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuksAutor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.
Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles
Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime
Sari: Hansapank soovitab
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Pegasus 2006Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 8,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 17,00 eurot
Inno Tähismaa ja Irja Tähismaa, Vaba ühiskonna raamat,
I2 Kirjastus, 2009, hind: 4,00 eurot
Hannes Kulbach, Margit Saar, Marje Einre, Kristin Kuusk, Klaire Kolmann, Bürooleksikon,
Estada Kirjastus, 2003, hind: 25,00 eurot
Roger Fisher, Bruce Patton, William Ury, Kuidas panna nad ütlema JAH! Kokkuleppe saavutamine läbirääkimiste teel - järeleandmisi tegemata,
Fontese Kirjastus, 2004, hind: 16,00 eurot
Vello Leito, Eesti geopoliitika. Olukord, võimalused, missioon,
Eesti Iseseisvuspartei, 1999, hind: 8,00 eurot
James Delingpole, Kliimapettus. Miks roheline liikumine on nagu arbuus - pealt roheline, seest punane,
Kunst, 2012, hind: 20,00 eurot
Paul Mckenna, Ma teen su rikkaks + CD,
Fookus Meedia, 2010, hind: 15,00 eurot
Robert G. Hagström, Warren Buffetti tee. Maailma Suurima Investori investeerimisstrateegiad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 20,00 eurot
Robert T. Kiyosaki ja Sharon L. Lechter, Rikas laps, tark laps,
Sinisukk, 2009, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2213 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!