W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, 2006 Pegasus

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi. Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse. Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele. Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles Märksõnad ettevõttestrateegia konkurentsipoliitika turu struktuur turulepääs nõudlus organisatsioonim

Raamatu autoriks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne kasutatud raamatud pealkirjaga Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on raamat kirjastuselt Pegasus aastast 2006

mille on kirjutanud W. Chan Kim ja Renée Mauborgne antud 2006 aasta raamat Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks vanaraamat.ee raamatupood W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks",
teema: Majandus, poliitika

Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab


Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess, Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 14,00 eurot
Vladimir Tarassov, Juhtimisvõitluse kunst, Kvibek Trade, 2005, hind: 23,00 eurot
Koostanud Tiiu Allikmäe, Loomemajandus Eestis. Jagatud kogemus, Loov Eesti, 2009, hind: 7,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 25,00 eurot
Helje Kaldaru, Makroökonoomika põhikontseptsioonid. Õpik-kompendium, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 9,00 eurot
Jüri Sepp, Kaubandusturundus, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 8,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst, Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 25,00 eurot
John Roberts, Moodne firma. Ülesehitus, strateegia, töötajate motiveerimine, Äripäev, 2006, hind: 10,00 eurot
Aldo Kaljurand, Ants Mailend, Helmut Pikmets, Leonid Tolstov, Paul Varul, Äriühingu juhtorganid, Äripäev, 2005, hind: 18,00 eurot
Toomas Vitsut; koostaja Linnar Priimägi, Tallinna president [2005-2015], Tallinna Linnavolikogu Kantselei, 2015, hind: 7,00 eurot
Leah Janss Lafond, Zoe Heritage, Jill L. Farrington, Agis D. Tsouros, Rahvuslikud tervislike linnade võrgustikud. Tugev jõud tervise- ja jätkusuutliku arengu tagamiseks Euroopas, Referents, 2008, hind: 8,00 eurot
Eduard Kull, Tehnilis-majandusliku ja sotsiaalse arengu planeerimine tootmiskoondistes (tööstusettevõtetes), Valgus, 1985, hind: 6,00 eurot
Paul Luhtein, Ivo Manfred Rebane ja Hannes Walter, Eesti riiklikud teenetemärgid. The Estonian state decorations. Les decorations nationales de lEstonie, SE & JS, 1998, hind: 17,00 eurot
Raul Eamets, Anneli Kaasa, Helje Kaldaru, Eve Parts ja Viktor Trasberg, Sissejuhatus majandusteooriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 12,00 eurot
Friedrich Glasl, Bernard Lievegoed, Ettevõtte dünaamiline areng. Muutuste juhtimise jätkusuutlikkus, Arengukulg OÜ, 2014, hind: 27,00 eurot
Carol Anderson, White Rage. The Unspoken Truth of Our Racial Divide, Bloomsbury, 2017, hind: 8,00 eurot
Mark Casson; vastutav toimetaja Toivo Lüll, Ettevõtja I. Majanduslik käsitlus, LetraSepp, 1994, hind: 3,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 1. osa. Microeconomic analysis 1. Микроэкономический анализ 1, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 3. osa. Microeconomic analysis 3. Микроэкономический анализ 3, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 2. osa. Microeconomic analysis 2. Микроэкономический анализ 2, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 5. osa. Microeconomic analysis 5. Микроэкономический анализ 5, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
A. Myrick Freeman III; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Mikroökonoomika baasteooria 4. osa. Microeconomic analysis 4. Микроэкономический анализ 4, Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1990, hind: 4,00 eurot
Elina Tolmats; toimetaja Marge Kask, Loovustehnikad. 77 viisi ideede leidmiseks, Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Marcus Buckingham, Curt Coffman, First, Break All the Rules: What the Worlds Great Managers Do Differently, Simon & Schuster Ltd, 1999, hind: 16,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1580 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2020 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901