W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, 2006 Pegasus

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi. Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse. Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele. Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles Märksõnad ettevõttestrateegia konkurentsipoliitika turu struktuur turulepääs nõudlus organisatsioonim

Raamatu autoriks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne kasutatud raamatud pealkirjaga Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on raamat kirjastuselt Pegasus aastast 2006

mille on kirjutanud W. Chan Kim ja Renée Mauborgne antud 2006 aasta raamat Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks vanaraamat.ee raamatupood W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks",
teema: Majandus, poliitika

Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab


Seisukord: ümbrispaber kohati kulunud, sisu korras
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: 18,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Naomi Klein, No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased, Tänapäev, 2003, hind: 15,00 eurot
koostanud Ester Šank; eessõna: Rein Veidemann, President [valik Vabariigi Presidendi Arnold Rüütli kõnedest], Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 16,00 eurot
Villu Zirnask, Kuidas börsil raha teha?, Baltic News Service, 1997, hind: 7,00 eurot
Tõnu Roolaht, Tiia Vissak, Priit Vahter, Katrin Tamm, Ingra Paltser, Doris Pavlov, Kärt Rõigas, Andrei Kljain, Maris Tammets, Uku Varblane, Otsesed välisinvesteeringud Eestis, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2010, hind: 5,00 eurot
Tiit Elenurm, Inimene ja uuendused muutuvas organisatsioonis, Valgus, 1989, hind: 3,50 eurot
Mark N. Hagopian, Režiimid, liikumised, ideoloogiad. Võrdlev sissejuhatus poliitikateadusse, Olion, 1993, hind: 7,00 eurot
Koostanud Elmo Medar ja Marju Medar, Riigi ja kohalike omavalitsuste poolt rahastatavad sotsiaaltoetused ja -teenused, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2007, hind: 16,00 eurot
Juhan Hindov ja Peeter Kaldre, Pinged ja püüdlused (riikidevahelisi sise- ja välissuhete pingemomente), Eesti Raamat, 1988, hind: 3,50 eurot
Rose Friedman, Milton Friedman, Valikuvabadus. Isiklik arvamus, Olion, 1992, hind: 7,50 eurot
Christine Harvey, Edukas turustus nädalaga, Ilo, 1998, hind: 8,00 eurot
Mare Tropp, Näidiste kogumik. Lepingud. Kirjavahetus. Muud dokumendid, Juura, 1995, hind: 7,00 eurot
Villem Tamm, Statistika baasmõisted ja -meetodid majanduses, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,50 eurot
Dominick Salvatore, Rahvusvaheline majandus (4. osa), Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1991, hind: 4,00 eurot
Thomas Palm, Abdul Qayum, Ettevõtte juhtimisökonoomika alused (1-3, lisa), Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1991, hind: 10,00 eurot
Vello Vallaste, Suhted maksuametiga, Cortez, 1998, hind: 7,00 eurot
Janno Reiljan. Toimetaja Lea Kiivit, Maaelust. Majandusest. Riigist II. Artikleid ja esinemisi aastail 1999-2000, Eestimaa Rahvaliit, 2000, hind: 6,00 eurot
Koostanud: R. Rammus, Põhja-Ameerika. Majanduslikust ja sotsiaalpoliitilisest korrast, Eesti Raamat, 1978, hind: 3,30 eurot
Veiko Väli, Margit Rand, Jüri Järvlaan, Äri karid, Estada, 2003, hind: 8,31 eurot
Asko Korpela, Turumajanduse põhijooned, Olion, 1991, hind: 2,24 eurot
Jefim Vendrov, Juhtimise psühholoogilisi probleeme, Valgus, 1973, hind: 4,00 eurot
Kaido Kallas, Raamatupidamisarvestuse rahvusvaheline kooskõlastamine, Külim, 1997, hind: 5,00 eurot
Pekka Helenius, Leena Sipilä, Hektarite kaupa teemante (1. osa). Võrkturustus areneb plahvatuslikult. Kuidas?, Arkeidikos, 1997, hind: 5,00 eurot
Raul Eamets, Kaia Philips, Tiina Annus, Eesti tööturg ja tööpoliitika, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2000, hind: 8,00 eurot
Toimetanud Urmas Sepp, Martti Randveer, Alternative monetary regimes in entry to EMU, Bank of Estonia, 2002, hind: 21,00 eurot
János Kornai, Tee vabasse majandusse, Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1992, hind: 5,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1167 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901