W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, 2006 Pegasus

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi. Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse. Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele. Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles Märksõnad ettevõttestrateegia konkurentsipoliitika turu struktuur turulepääs nõudlus organisatsioonim

Raamatu autoriks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne kasutatud raamatud pealkirjaga Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on raamat kirjastuselt Pegasus aastast 2006

mille on kirjutanud W. Chan Kim ja Renée Mauborgne antud 2006 aasta raamat Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks vanaraamat.ee raamatupood W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks",
teema: Majandus, poliitika

Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab


Seisukord: ümbrispaber kohati kulunud, sisu korras
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: - info Hetkel on otsas
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest, Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 13,00 eurot
Mall Maasik, Finantsettevõtte majandustegevus. Kursus 2, Eesti Pangaliit, 2000, hind: 9,00 eurot
Eleonora Mäger, Kullo Kabonen, Maili Torma (toimetajad), Kuidas kujundada oma karjääri, Eesti Keele Sihtasutus, -, hind: 10,00 eurot
William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), Äripäev, 2012, hind: 28,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst, Koolibri, 1997, hind: 4,00 eurot
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti., Koolibri, 2004, hind: 14,00 eurot
Philip Kotler, Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid, Pegasus, 2002, hind: 16,00 eurot
Martin Yate, Löö nad pahviks!...ja töökoht on sinu, Tea, 1999, hind: 13,00 eurot
Merike Lees, Kuidas koostada müügikirja? + CD, Äripäev, 2008, hind: 9,00 eurot
Madis Habakuk, Intsidendid, situatsioonid, juhtimismängud, Valgus, 1976, hind: 4,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja üksikisik, TEA Kirjastus, 2010, hind: 16,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus, Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Peeter Järvelaid ja Maie Pihlamägi, 80 aastat Eesti Vabariigi Justiitsministeeriumi 1918-1998, Teaduste Akadeemia Kirjastus, 1999, hind: 12,00 eurot
Timothy Butler ja James Waldroop, Karjääri planeerimine, Äripäev, 2010, hind: 8,00 eurot
Wolfgang Börnsen (Bönstrup). Tõlge eesti keelde ja täiendused: Indrek Hallik, Heilika Leinus, Helen Mäe, Sirje Vägi ; toimetanud: Ene Voolaid ja Heilika Leinus, Täiuslik parlamendisaadik? Elu illusioonide ja tegelikkuse piirimail, Konrad Adenaueri Fond, 2014, hind: 7,00 eurot
Ü. Kaasik, Matemaatiline planeerimine, Valgus, 1967, hind: 6,00 eurot
Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 21,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,00 eurot
Alistair McAlpine, Uus Machiavelli. Poliitikakunst äris, Fontes, 2001, hind: 13,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused, Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Toimetanud Raigo Ernits ja Jüri Sepp, Majandusarengu institutsionaalsed tegurid, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2006, hind: 17,00 eurot
Koostanud I. Kurik ja I. Kurtšavov, Turkmeeni Nõukogude Sotsialistlik Vabariik, Poliitiline Kirjandus, 1947, hind: 3,50 eurot
Jossif Stalin, Leninismi küsimusi. Tõlgitud 11. trüki järgi, Poliitiline Kirjandus, 1954, hind: 4,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1276 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901