W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, 2006 Pegasus

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi. Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse. Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele. Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles Märksõnad ettevõttestrateegia konkurentsipoliitika turu struktuur turulepääs nõudlus organisatsioonim

Raamatu autoriks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne kasutatud raamatud pealkirjaga Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on raamat kirjastuselt Pegasus aastast 2006

mille on kirjutanud W. Chan Kim ja Renée Mauborgne antud 2006 aasta raamat Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks vanaraamat.ee raamatupood W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks",
teema: Majandus, poliitika

Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab


Seisukord: kohati kulunud ümbrispaber, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: - info Hetkel on otsas*
*Loe lähemalt ootenimekirja lisamise võimaluse kohta.
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Merike Lees, Kuidas kirjutada tekste? Kirjade, dokumentide ja äritekstide koostamise käsiraamat, ME, 2012, hind: 19,00 eurot
Frederick F. Reichheld, Lojaalsuse reeglid, Väike Vanker, 2002, hind: 10,00 eurot
Ron Fry, 101 tabavat vastust töövestluse kõige raskematele küsimustele, Ersen, 2004, hind: 8,00 eurot
Ekspordi alused, Külim, 1998, hind: 3,00 eurot
William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), Äripäev, 2012, hind: 28,00 eurot
Tim Hindle, Kuidas teha ettekannet, Koolibri, 2000, hind: 4,00 eurot
Linnar Priimägi, Reklaamikunst, BNS-i kirjastus, 1998, hind: 18,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk, Fontes, 1999, hind: 24,00 eurot
Alexander Kotchubei, Koosolekute juhtimise kunst, Äripäeva Kirjastus, 2006, hind: 5,00 eurot
Erik Samel, Keskastmejuht kahe tule vahel, Äripäeva Kirjastus, 2003, hind: 7,00 eurot
Erik Linnaks, Ettevõtte raamatupidamine, Külim, 1994, hind: 4,00 eurot
Jeffrey J. Fox, Kuidas saada tippjuhiks. Juhised organisatsiooni tippu tõusmiseks, Sinisukk, 2001, hind: 7,00 eurot
Naomi Klein, No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased, Tänapäev, 2003, hind: 15,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess, Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 14,00 eurot
Investeeringuarvutlus, Külim, 1999, hind: 4,50 eurot
Rudi Miel, Uus algus (koomiks), Euroopa Liidu Väljaannete Talitus, 2010, hind: 5,00 eurot
Mark N. Hagopian, Režiimid, liikumised, ideoloogiad. Võrdlev sissejuhatus poliitikateadusse, Olion, 1993, hind: 7,00 eurot
Heinrich Tiido ; Eesti NSV Poliitiliste ja Teadusalaste Teadmiste Levitamise Ühing, Nõukogude maareform Eestis [1940./41. aastal], Eesti Riiklik Kirjastus, 1960, hind: 3,00 eurot
Tiiu Luks ja Iris Pettai, Tarbija käitumise tüpoloogia, Valgus, 1988, hind: 2,00 eurot
Ettevõtluse alused, Varrak, 1995, hind: 4,00 eurot
Ants Kulo, Eesti NSV Kommunaalmajanduse Ministeeriumi ehitus- ja remondiorganisatsioonide tööst ning juhtimisstruktuuri ümberkorraldamise võimalustest, Eesti Informatsiooni Instituut, 1972, hind: 2,50 eurot
Hans Jalasto, Majandusanalüüsi statistilised meetodid. Õppevahend, Eesti NSV Rahvamajanduse Juhtivate Töötajate ja Spetsialistide Kvalifikatsiooni Tõstmise Instituut, 1981, hind: 3,00 eurot
Koostanud Heino Kostabi, Omariiklust taastamas. Rahvasaadikute seisukohad. Eesti Vabariigi Ülemnõukogu dokumendid. Kogumik ajakirjanduses avaldatud materjale, H. Kostabi, 2001, hind: 13,00 eurot
Koostanud Valter Kannik, Tootmiskoondis «Norma». Производственное обьединение «Норма», Norma, 1979, hind: 3,50 eurot
Ülo Rooma; Tallinna Tehnikaülikool, ehitustootluse instituut, ehitusökonoomika ja -juhtimise õppetool, Reaalinvesteeringute efektiivsuse arvutamine. Loengukonspekt, Tallinna Tehnikaülikool, 1997, hind: 4,50 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1330 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901