W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks, 2006 Pegasus

Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi. Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse. Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele. Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles Märksõnad ettevõttestrateegia konkurentsipoliitika turu struktuur turulepääs nõudlus organisatsioonim

Raamatu autoriks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne kasutatud raamatud pealkirjaga Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on raamat kirjastuselt Pegasus aastast 2006

mille on kirjutanud W. Chan Kim ja Renée Mauborgne antud 2006 aasta raamat Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks on W. Chan Kim ja Renée Mauborgne oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks vanaraamat.ee raamatupood W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks",
teema: Majandus, poliitika

Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Pealkiri: Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks
Autor(id): W. Chan Kim ja Renée Mauborgne

Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triinu Lööve
ISBN: 9949409861
Lehekülgi: 240
Sari: Hansapank soovitab


Seisukord: ümbrispaber kohati kulunud, sisu korras
Mõõdud: 160 × 240 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega


Sisu:
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole.
Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui «punast ookeani», milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Kim ja Mauborgne uurisid kolmekümnes majandusharus enam kui saja aasta vältel tehtud 150 strateegilist sammu ja jõudsid järeldusele, et homsed tippettevõtted ei võitle täna konkurentidega, vaid loovad seni avastamata turge - «siniseid ookeane». Edukasse tulevikku viivad strateegilised sammud - nn väärtuse innovatsioon - tõstavad väärtust hüppeliselt nii ettevõtte kui ka tarbija jaoks, jättes vana teooriat järgivad konkurendid kaugele seljataha ja tekitades uue nõudluse.
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim'i ja Renée Mauborgne'i «Sinise ookeani strateegia» räägib sellest, kuidas verise konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav «Sinise ookeani strateegia» kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud strateegilisi samme, tutvustab «Sinise ookeani strateegia» näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia. Rõhutades väärtuse innovatsiooni ja kõikide huvigruppide kaasamist, on see raamat väärt lugemisvara nii tegevjuhtidele kui majandustudengitele.


Originaali pealkiri Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Eesti keeles

Märksõnad
ettevõttestrateegia
konkurentsipoliitika
turu struktuur
turulepääs
nõudlus
organisatsioonimuutused
uudistooted
tootearendus
turundus
turundusstrateegiad
turu planeerimine
strateegiline juhtimine
konkurentsivõime

Sari: Hansapank soovitab

Hind: 18,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Toimetanud A. Panksejev, Lühiülevaade Eestimaa Kommunistliku Partei ajaloost, Eesti Raamat, 1983, hind: 10,00 eurot
Max Landsberg, Juhendamise kunst, Varrak, 2003, hind: 13,00 eurot
Disney Instituut, Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunst, Varrak, 2003, hind: 13,00 eurot
Seppo Saario, 100 igihaljast börsivihjet, AS Eke Ariko, 1997, hind: 13,00 eurot
Erik Linnaks, Ettevõtte raamatupidamine, Külim, 1994, hind: 5,00 eurot
Riigi raha raamat. Eesti riigi eelarvestrateegia aastateks 2008-2011 + CD, Rahandusministeerium, hind: 8,00 eurot
Фотопортреты членов и кандидатов в члены Политбюро ЦК КПСС, Плакат, 1978, hind: 15,00 eurot
Hans Jalasto, Majandusanalüüsi statistilised meetodid. Õppevahend, Eesti NSV Rahvamajanduse Juhtivate Töötajate ja Spetsialistide Kvalifikatsiooni Tõstmise Instituut, 1981, hind: 3,00 eurot
Marika Ritso (koostaja), Ettevõtluse aabits 1, Olion, -, hind: 4,50 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst, Koolibri, 1997, hind: 4,00 eurot
Franz Josef Radermacher, Tasakaal või häving. Ökosotsiaalne turumajandus kui üleilmse jätkusuutliku arengu võti, Eesti Entsüklopeediakirjastus, 2005, hind: 13,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Koostanud Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 1999, hind: 8,00 eurot
C. Northcote Parkinson, Parkinsoni seadus, Kupar, 1994, hind: 5,00 eurot
Vello Järve, Kaubanduse majandusanalüüs, Valgus, 1984, hind: 7,00 eurot
Juhtimisotsused ja finantsjuhtimine, Fontes, 1999, hind: 4,50 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika õpik, Tea, 1998, hind: 10,00 eurot
Sander Karu, Kulude juhtimine ja arvestus tulemuslikkusele suunatud organisatsioonis. I osa, Rafiko, 2008, hind: 40,00 eurot
Thomas L. Brown, Tööülesannete delegeerimine, Äripäev, 2010, hind: 6,00 eurot
Viikingite hea äri õpetus. Õpetussõnu XIII sajandil kirja pandud «Kuningapeeglist» (Konungaskuggsjá), Director ja Partnerid, 2002, hind: 6,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus, Külim, 2000, hind: 11,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Rikaste vandenõu. 8 uut rahareeglit, Sinisukk, 2010, hind: 10,00 eurot
koostaja Aarno Palm, Rotary. Organisatsioon ja tegevus, Eesti Rotariaanide Infopunkt, 2004, hind: 5,00 eurot
University of Tartu, Faculty of Economics and Business Administration, Centre for Entrepreneurship; editors Tõnis Mets ... et al.; preface: Tõnis Mets, Entrepreneurship in Estonia: policies, practices, education and research, Tartu University Press, 2006, hind: 9,00 eurot
eessõna: Siim Kallas, Kodanike riik ja rahvuslikud huvid, Reforimierakond, 2006, hind: 2,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1188 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901