Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Jack Mitchell, Kallista oma töökaaslasi. Järeleproovitud viis töötajate palkamiseks, innustamiseks ja tunnustamiseks ning märkimisväärsete tulemuste saavutamiseks,
Varrak, 2009, hind: 8,00 eurot
Monika Pramann Salu, Ettevõtluse alused,
Ilo, 2005, hind: 11,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus,
Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 14,00 eurot
Jelena Bõtškova, Asta Teearu, Ärirahandus,
Coopers & Lybrand, 1997, hind: 15,00 eurot
Kaja Saksakulm-Tampere, Jaakko Lehtonen, Head halvad sõnumid,
Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Tiit Made, Energia ja tooraine,
Eesti Raamat, 1984, hind: 4,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?,
M. Rekola, 2015, hind: 15,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Koostanud Enn Nõu ja Mart Orav, Tõotan ustavaks jääda.... Eesti Vabariigi Valitsus 1940-1992,
Eesti Kirjanduse Selts, 2004, hind: 25,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2264 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!