Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Fortnite. MängujuhendAutor(id):
Kirjastus: Egmont Estonia
Linn:
Aasta: 2018
Originaalkeel:
ISBN: 9789949784257
Lehekülgi: 64
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis kõvade kaantega
Sisu:
Pane käima oma PC, Mac, Xbox, PS4, Nintendo Switch või iOS-seade, laadi mäng ja valmistu lahinguks ... Sinu ees avaneb mängu Fortnite: Battle Royale maailm – vinged seiklused, mäng suure algustähega! Kas oled sa uustulnuk või juba karastunud mängur, Fortnite’i 100% mitteametlik mängujuhend õpetab kõike, mida sul on vaja teada, alates mängimise algteadmistest ja hädavajalikest ehitamistehnikatest kuni keerukate nippide ja trikkideni.
Fortnite (mäng)
arvutimängud
videomängud
nõuanded
juhendid
Hind:
8,00 EURTeema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
Jüri Kiho, Java programmeerimise aabits,
Tartu Ülikool, 2002, hind: 23,00 eurot
Võido Rahula, AutoCad. Õppevahend,
2009, hind: 4,00 eurot
IBM PC arvutimängude entsüklopeedia I,
Ersen, 1995, hind: 4,00 eurot
Jaak Pihlau, Infotehnoloogia käsiraamat koolidele ja iseõppijatele I. Arvutiga kahekesi ja andmeside,
Külim, 1997, hind: 15,00 eurot
Jaak Pihlau, Infotehnoloogia käsiraamat koolidele ja iseõppijatele II. Arvutivõrgud ja multimeedia,
Külim, 1998, hind: 15,00 eurot
Tiiu Vendel, Tiiu Leibur, Arvutitaltsutaja käsiraamat + CD,
Ilo, 2005, hind: 10,00 eurot
Phil Hughes, Linux võhikutele. Alg- ja kesktase,
GT Tarkvara, 2000, hind: 4,00 eurot
Arvo Mägi, StarOffice (CD puudub),
Tänapäev, 2000, hind: 4,00 eurot
Võido Rahula, FrontPage kodulehekülje tegemine. Arvutialane õppevahend,
2004, hind: 3,00 eurot
Ustus Agur, Andmetöötluse riistvara,
Valgus, 1976, hind: 5,00 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 384 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!