Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusidAutor(id): Philip Kotler
Kujundaja: Alo Mölder
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Liina Kaljulaid
ISBN: 9985939441
Lehekülgi: 236
Sari: Best
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja murdejoontega, leheservad pisut märdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 156 × 236 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Philip Kotleri nimi on turunduse sünonüüm. Tema raamatuid on müüdud üle 3 miljoni eksemplari ja tõlgitud 20 keelde. Philip Kotleri enimmüüdud raamat «Marketing Management» on The Financial Timesi hinnagul üks parimaid äriteemalisi raamatuid, mis üldse kunagi kirjutatud.
Oma uues raamatus «Kotleri turundus» võtab autor kokku oma 30 aasta pikkuse konsultatsiooni- ja uurimustöö tulemused ja kogemused ning pakub kauaoodatud ja olulisi turundusjuhiseid nii firmajuhtidele kui ka üliõpilastele. Tegemist on ajakohase käsitlusega, mis rajaneb kogu maailmas laineid löönud loengute materjalidel.
Originaali pealkiri: Kotler on marketing. How to create, win, and dominate markets
Märksõnad:
turundus
turundusstrateegiad
e-äri
kõrgkooliõpikud
Sari: Best
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Matti Raudjärv, Majanduspoliitika alused,
Mattimar, 2000, hind: 8,00 eurot
Pandekt, Hea raamatupidamistava 2009 + CD. Kommenteeritud muudatused,
Pandekt, 2009, hind: 25,00 eurot
George Soros, Avatud ühiskond. Globaalse kapitalismi reformimine,
Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 15,00 eurot
Ronald H. Coase, Firma, turg ja õigus,
Pegasus, 2003, hind: 11,00 eurot
Richard Koch, 80:20 printsiip,
Tea, 1999, hind: 20,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Andrew McAfee, Erik Brynjolfsson, Masin, platvorm, inimene. Meie digitulevik,
Postimees, 2018, hind: 21,00 eurot
Koostas, refereeris ja tõlkis Mirjam Veski, Silmad pärani kinni... või lahti?,
Sibylle, Tervise Edendamie Selts Keha Teab, 2009, hind: 4,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma kliente. Tõendatud viis, mille abil muuta müük isiklikumaks ja saavutada üllatavaid tulemusi,
Varrak, 2004, hind: 16,00 eurot
Thilo Sarrazin, Soovmõtlemine,
Eesti Keele Sihtasutus, 2018, hind: 22,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2266 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!