Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Rahvusvahelise projektijuhtimise käsiraamat. Project cycle management handbook,
Siseministeerium, 2001, hind: 15,00 eurot
Merike Lees, Kuidas kirjutada tekste?,
Äripäev, 2005, hind: 20,00 eurot
Eesti Vabariigi majanduspoliitika tulemuslikkus ja Euroopa Liit,
Mattimar, 2000, hind: 11,00 eurot
Working Papers in Economics,
Tallinna Tehnikaülikool, 2003, hind: 7,00 eurot
Bernd Nielsen-Stokkeby, Baltische Erinnerungen. Estland, Lettland, Litauen zwischen Unterdrückung und Freiheit,
Gustav Lübbe, 1991, hind: 11,00 eurot
Foreign direct investments in the Estonian economy,
TÜ Kirjastus, 2001, hind: 7,00 eurot
Euroopa Liiduga liitumise mõju Eesti majanduspoliitikale,
Mattimar, 2002, hind: 19,00 eurot
Sigrid Salla, Projektijuhtimine. Praktiline käsiraamat projektide ettevalmistamisest koos näidisprojektiga,
Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2007, hind: 11,00 eurot
James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend,
Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 14,00 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Eelarvestamine - üks strateegilise controllingu juurutamise eeldusi organisatsioonis,
Rafiko, 2004, hind: 21,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2255 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!