Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
ReklaamipsühholoogiaAutor(id): Talis Bachmann
Kujundaja: Tiina Alver
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 2005
Originaalkeel:
ISBN: 9985576640
Lehekülgi: 400
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 165 × 245 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Esimese eestikeelse reklaamipsühholoogia ja -teooria raamatu ilmumise järel 1994 on minevikku vajunud juba kümmekond aastat. Vahepeal on muutunud nii maailm kui suhtumine sellesse, mida, kuidas ja kellele reklaamida.
Reklaamipsühholoogia raamat jõuab nüüd lugejateni uuendatud variandis, kus autor on rõhutanud rohkem reklaami kui psühholoogilise mõjustamise küsimusi. Ühelt poolt seetõttu, et just selles aspektis on praeguses Eesti reklaamipraktikas (nii äris kui poliitikas) näha suurimaid vajakajäämisi ja möödalaskmisi.
1994. aasta raamatus toodud, tollal enamasti vaid teadusringkondades käsitlemist leidnud mõisted ja nähtused on maailma reklaamiala õpikutes ning loengukursustes saanud nüüdseks üldkasutatavateks.
Ka siinses ülevaates on neid täpsemalt selgitatud ja põhimõisted koondatud raamatu lõpus asuvasse sõnastikku.
2., täiend. tr.
Märksõnad
reklaamipsühholoogia
kõrgkooliõpikud
Hind:
30,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs,
Külim, 2000, hind: 12,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma töökaaslasi. Järeleproovitud viis töötajate palkamiseks, innustamiseks ja tunnustamiseks ning märkimisväärsete tulemuste saavutamiseks,
Varrak, 2009, hind: 8,00 eurot
Monika Pramann Salu, Ettevõtluse alused,
Ilo, 2005, hind: 11,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus,
Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 14,00 eurot
Jelena Bõtškova, Asta Teearu, Ärirahandus,
Coopers & Lybrand, 1997, hind: 15,00 eurot
Kaja Saksakulm-Tampere, Jaakko Lehtonen, Head halvad sõnumid,
Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Tiit Made, Energia ja tooraine,
Eesti Raamat, 1984, hind: 4,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?,
M. Rekola, 2015, hind: 15,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2264 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!