Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusidAutor(id): Philip Kotler
Kujundaja: Alo Mölder
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Liina Kaljulaid
ISBN: 9985939441
Lehekülgi: 236
Sari: Best
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja murdejoontega, leheservad pisut märdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 156 × 236 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Philip Kotleri nimi on turunduse sünonüüm. Tema raamatuid on müüdud üle 3 miljoni eksemplari ja tõlgitud 20 keelde. Philip Kotleri enimmüüdud raamat «Marketing Management» on The Financial Timesi hinnagul üks parimaid äriteemalisi raamatuid, mis üldse kunagi kirjutatud.
Oma uues raamatus «Kotleri turundus» võtab autor kokku oma 30 aasta pikkuse konsultatsiooni- ja uurimustöö tulemused ja kogemused ning pakub kauaoodatud ja olulisi turundusjuhiseid nii firmajuhtidele kui ka üliõpilastele. Tegemist on ajakohase käsitlusega, mis rajaneb kogu maailmas laineid löönud loengute materjalidel.
Originaali pealkiri: Kotler on marketing. How to create, win, and dominate markets
Märksõnad:
turundus
turundusstrateegiad
e-äri
kõrgkooliõpikud
Sari: Best
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs,
Külim, 2000, hind: 12,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma töökaaslasi. Järeleproovitud viis töötajate palkamiseks, innustamiseks ja tunnustamiseks ning märkimisväärsete tulemuste saavutamiseks,
Varrak, 2009, hind: 8,00 eurot
Monika Pramann Salu, Ettevõtluse alused,
Ilo, 2005, hind: 11,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus,
Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 14,00 eurot
Jelena Bõtškova, Asta Teearu, Ärirahandus,
Coopers & Lybrand, 1997, hind: 15,00 eurot
Kaja Saksakulm-Tampere, Jaakko Lehtonen, Head halvad sõnumid,
Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Tiit Made, Energia ja tooraine,
Eesti Raamat, 1984, hind: 4,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?,
M. Rekola, 2015, hind: 15,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2264 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!