Miks klient rahul ei Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile
Autor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman


Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96

Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras

Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052

See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

majandus, äri

Hind: 4,50 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Lembit Ebre, Lubatakse tööd teha,
Olion, 1990, hind: 3,50 eurot

Working Papers in Economics,
Tallinna Tehnikaülikool, 2003, hind: 7,00 eurot

Eesti Vabariigi majanduspoliitika tulemuslikkus ja Euroopa Liit,
Mattimar, 2003, hind: 11,00 eurot

Euroopa Liiduga liitumise mõju Eesti majanduspoliitikale,
Mattimar, 2002, hind: 19,00 eurot

Foreign direct investments in the Estonian economy,
TÜ Kirjastus, 2001, hind: 7,00 eurot

Peeter Raidla, Ain Hanschmidti esimesed 700 miljonit,
Äripäev, 2006, hind: 10,00 eurot

Enn Leppik, 202 majandustehingut raamatupidamises. Eesti raamatupidamise arengusuunad lähiaastatel. Praktilised näited,
2003, hind: 14,00 eurot

Thomas J. Stanley, William D. Danko, Naabermaja miljonär. Rikaste üllatavad saladused. 20. aastapäeva väljaanne,
Äripäev, 2023, hind: 30,00 eurot

toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot

144 majandustehingut raamatupidamises,
Rafiko, 1997, hind: 4,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2247 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat.ee
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat.ee
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat.ee
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat.ee
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat.ee
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile, Malle Karjatse, Ilo 1998 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud