Milleks uurida meediat?, Roger Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Kultuur
Pealkiri: Milleks uurida meediat?
Autor(id): Roger Silverstone
Kujundaja: Sirje Ratso


Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2019
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Liisi Rünkla
ISBN: 9789985588680
Lehekülgi: 304
Sari: Bibliotheca mediorum et communicationis

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 190x125
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
„Milleks uurida meediat?“ on Briti teadlase Roger Silverstone’i interdistsiplinaarselt eri lähenemisnurki põimiv manifest meedia uuringute suurtest küsimustest. Autori haare on lai nii ajaliselt kui ka geograafiliselt, näiteid leidub kõikjalt maailmast ja eri ajastutest, omavahel seostuvad semiootika, kultuuriuuringud, psühhoanalüüs, etnograafia, sotsioloogia, meediamajanduse uuringud, poliitökonoomia ja meediapoliitika. Raamatus ilmneb tugevalt Silverstone’i lähtumine Raymond Williamsi loodud kultuuriuuringuid ja poliitökonoomiat lõimivast traditsioonist. Olulist rolli mängib raamatu vorm: see on justkui suuline kõne ‒ lihtne, orgaaniline ja elegantne, omamoodi retooriline meistriteos. Sellisena peaaegu mitte-akadeemiline, sobib raamat hästi laiale lugejaskonnale, et meediauuringute keskseid küsimusi ja probleeme tundma õppida.
Roger Silverstone (1945–2006) oli üks mõjukaimaid meediauuringute eestvedajaid. 1998. aastal sai temast esimene Londoni majandusülikooli (LSE) meedia- ja kommunikatsiooniuuringute professor; ta lõi uue osakonna, millest on saanud üks juhtivaid meediavaldkonna uurimiskeskusi maailmas. Silverstone’i sulest ilmus 12 raamatut, neist tuntuim on „Milleks uurida meediat“ („Why Study the Media“, 1999), mis praeguseks on tõlgitud kümnesse keelde.

Originaali pealkiri Why study the media? Eesti keeles

Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
Bibliotheca mediorum et communicationis
Silverstone, Roger, 1945-2006
meedia
meediauuringud
meediakriitika
kommunikatsioonisotsioloogia

Hind: 15,00 EUR
Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat.ee
Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat.ee
Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat.ee
Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat.ee
Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat.ee
Milleks uurida meediat?, Roger Silverstone, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2019 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud