Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
The business of fashion. Designing, manufacturing and marketingAutor(id): Leslie Davis Burns, Nancy O. Bryant
Kirjastus: Fairchild Publications
Linn: New York
Aasta: 2002
Originaalkeel:
ISBN: 1563670739
Lehekülgi: 440
Seisukord: kasutatud raamat, normaalses seisukorras
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
This heavily illustrated text focuses on the organization and operation of the fashion industry - how fashion apparel is designed, manufactured, marketed, and distributed. It captures the dynamics of the industry's various components by emphasizing technological and organizational changes and global perspectives.
This heavily illustrated text focuses on the organization and operation of the fashion industry - how fashion apparel is designed, manufactured, marketed, and distributed. It captures the dynamics of the industry's various components by emphasizing technological and organizational changes and global perspectives.
Märksõnad:
mood
ettevõtlus
õmblustööstus
turundus
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
The business of fashion. Designing, manufacturing and marketing, Leslie Davis Burns, Nancy O. Bryant, Fairchild Publications 2002Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Jack Mitchell, Kallista oma töökaaslasi. Järeleproovitud viis töötajate palkamiseks, innustamiseks ja tunnustamiseks ning märkimisväärsete tulemuste saavutamiseks,
Varrak, 2009, hind: 8,00 eurot
Monika Pramann Salu, Ettevõtluse alused,
Ilo, 2005, hind: 11,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus,
Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 14,00 eurot
Jelena Bõtškova, Asta Teearu, Ärirahandus,
Coopers & Lybrand, 1997, hind: 15,00 eurot
Kaja Saksakulm-Tampere, Jaakko Lehtonen, Head halvad sõnumid,
Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Tiit Made, Energia ja tooraine,
Eesti Raamat, 1984, hind: 4,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?,
M. Rekola, 2015, hind: 15,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Koostanud Enn Nõu ja Mart Orav, Tõotan ustavaks jääda.... Eesti Vabariigi Valitsus 1940-1992,
Eesti Kirjanduse Selts, 2004, hind: 25,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2264 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!