Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Working Papers in Economics,
Tallinna Tehnikaülikool, 2003, hind: 7,00 eurot
Eesti Vabariigi majanduspoliitika tulemuslikkus ja Euroopa Liit,
Mattimar, 2003, hind: 11,00 eurot
Euroopa Liiduga liitumise mõju Eesti majanduspoliitikale,
Mattimar, 2002, hind: 19,00 eurot
Foreign direct investments in the Estonian economy,
TÜ Kirjastus, 2001, hind: 7,00 eurot
Peeter Raidla, Ain Hanschmidti esimesed 700 miljonit,
Äripäev, 2006, hind: 10,00 eurot
Enn Leppik, 202 majandustehingut raamatupidamises. Eesti raamatupidamise arengusuunad lähiaastatel. Praktilised näited,
2003, hind: 14,00 eurot
Thomas J. Stanley, William D. Danko, Naabermaja miljonär. Rikaste üllatavad saladused. 20. aastapäeva väljaanne,
Äripäev, 2023, hind: 30,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
144 majandustehingut raamatupidamises,
Rafiko, 1997, hind: 4,00 eurot
Kuidas koostada majandusaasta aruannet?,
hind: 4,50 eurot
Majandus, poliitika all on 2246 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!