Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusidAutor(id): Philip Kotler
Kujundaja: Alo Mölder
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Liina Kaljulaid
ISBN: 9985939441
Lehekülgi: 236
Sari: Best
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja murdejoontega, leheservad pisut märdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 156 × 236 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Philip Kotleri nimi on turunduse sünonüüm. Tema raamatuid on müüdud üle 3 miljoni eksemplari ja tõlgitud 20 keelde. Philip Kotleri enimmüüdud raamat «Marketing Management» on The Financial Timesi hinnagul üks parimaid äriteemalisi raamatuid, mis üldse kunagi kirjutatud.
Oma uues raamatus «Kotleri turundus» võtab autor kokku oma 30 aasta pikkuse konsultatsiooni- ja uurimustöö tulemused ja kogemused ning pakub kauaoodatud ja olulisi turundusjuhiseid nii firmajuhtidele kui ka üliõpilastele. Tegemist on ajakohase käsitlusega, mis rajaneb kogu maailmas laineid löönud loengute materjalidel.
Originaali pealkiri: Kotler on marketing. How to create, win, and dominate markets
Märksõnad:
turundus
turundusstrateegiad
e-äri
kõrgkooliõpikud
Sari: Best
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Jelena Bõtškova, Asta Teearu, Ärirahandus,
Coopers & Lybrand, 1997, hind: 15,00 eurot
Kaja Saksakulm-Tampere, Jaakko Lehtonen, Head halvad sõnumid,
Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Tiit Made, Energia ja tooraine,
Eesti Raamat, 1984, hind: 4,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?,
M. Rekola, 2015, hind: 15,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Koostanud Enn Nõu ja Mart Orav, Tõotan ustavaks jääda.... Eesti Vabariigi Valitsus 1940-1992,
Eesti Kirjanduse Selts, 2004, hind: 25,00 eurot
Koostaja Ilkka Taipale, 100 Soome innovatsiooni,
Leo Mechelin säätiö, 2017, hind: 11,00 eurot
Tiiu Ohvril; toimetajad Kaire Mets ja Tiiu Marran, Väikeettevõtja turundusest. Kuidas suurte tegijate vahelt välja paista?,
Põlvamaa Arenduskeskus, 2012, hind: 11,00 eurot
Henno Kallam, Ene Kolbre, Enno Lend, Leili Möller, Valev Reinhold, Anne-Liis Simson, Aare-Maldus Uustalu ja Urve Venesaar, Ärikorralduse põhiteadmised,
Külim, 2003, hind: 7,00 eurot
Kaie Kerem, Enn Listra, Lauri Luiker, Kaire Põder, Makroökonoomika teooriad ja mudelid,
1998, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2263 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!