Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusidAutor(id): Philip Kotler
Kujundaja: Alo Mölder
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Liina Kaljulaid
ISBN: 9985939441
Lehekülgi: 236
Sari: Best
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja murdejoontega, leheservad pisut märdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 156 × 236 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Philip Kotleri nimi on turunduse sünonüüm. Tema raamatuid on müüdud üle 3 miljoni eksemplari ja tõlgitud 20 keelde. Philip Kotleri enimmüüdud raamat «Marketing Management» on The Financial Timesi hinnagul üks parimaid äriteemalisi raamatuid, mis üldse kunagi kirjutatud.
Oma uues raamatus «Kotleri turundus» võtab autor kokku oma 30 aasta pikkuse konsultatsiooni- ja uurimustöö tulemused ja kogemused ning pakub kauaoodatud ja olulisi turundusjuhiseid nii firmajuhtidele kui ka üliõpilastele. Tegemist on ajakohase käsitlusega, mis rajaneb kogu maailmas laineid löönud loengute materjalidel.
Originaali pealkiri: Kotler on marketing. How to create, win, and dominate markets
Märksõnad:
turundus
turundusstrateegiad
e-äri
kõrgkooliõpikud
Sari: Best
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Andrew McAfee, Erik Brynjolfsson, Masin, platvorm, inimene. Meie digitulevik,
Postimees, 2018, hind: 21,00 eurot
Koostas, refereeris ja tõlkis Mirjam Veski, Silmad pärani kinni... või lahti?,
Sibylle, Tervise Edendamie Selts Keha Teab, 2009, hind: 4,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma kliente. Tõendatud viis, mille abil muuta müük isiklikumaks ja saavutada üllatavaid tulemusi,
Varrak, 2004, hind: 16,00 eurot
Thilo Sarrazin, Soovmõtlemine,
Eesti Keele Sihtasutus, 2018, hind: 22,00 eurot
Udo Ulfkotte, Ostetud ajakirjanikud. Kuidas poliitikud, salateenistused ja finantseliit meediat suunavad,
Reval-Buch, 2019, hind: 19,00 eurot
Enn Listra, Aita Tammeraid ja Asta Teearu, Ülesandeid ettevõtte rahandusest ja finantsjuhtimisest,
Külim, 2001, hind: 13,50 eurot
Richard Koch, 80:20 printsiip,
Tea, 1999, hind: 20,00 eurot
Steven Johnson, Kust tulevad head ideed. Innovatsioon läbi aegade,
Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse,
Külim, 2011, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2265 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!