Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.
Majandusteaduskond
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Hind:
18,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Hardi Reiter, Osaühingu juhi käsiraamat (CD plaat puudub),
Agitaator, 2003, hind: 12,00 eurot
Vladimir Iljitš Lenin, Marksismi kolm allikat ja kolm komponenti,
Eesti Raamat, 1966, hind: 3,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 6,00 eurot
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, Ameerika Ühendriikide Väikeettevõtete Administratsioon, Sinu äriplaan,
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, 1994, hind: 9,00 eurot
koostaja Silva Anspal, Külavanema käsiraamat. Teine vihik, Dialoog,
Eesti Väikelinnade ja Külade Liikumine ''Kodukant'', 2001, hind: 10,00 eurot
Euroopa Liidu Komisjon, Ühtne turg,
Perioodika, 1996, hind: 4,00 eurot
W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, Sinise ookeani strateegia. Kuidas luua uusi turge ja muuta konkurents tähtsusetuks,
Pegasus, 2006, hind: 25,00 eurot
Robert G. Hagström, Warren Buffetti tee. Maailma Suurima Investori investeerimisstrateegiad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 20,00 eurot
Koostanud Katrina Laurson ja Riina Varts, Personalijuhtimise käsiraamat,
Eesti Personalitöö Arendamise Ühing, 2012, hind: 25,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2445 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!