Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Reklaam turundusesAutor(id): Neeme Roose
Kujundaja: Margus Tõnnov
Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2002
Originaalkeel:
ISBN: 9985566440
Lehekülgi: 160
Seisukord: normaalses korras raamat, nimi sees
Mõõdud: 143 × 204 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.045
Reklaam on kasutajate poolt üks ekspluateeritavamaid ja samas üldsuse poolt taunitavamaid äritegevuse ilminguid.
Reklaam on surematu, surm reklaamile!
Et seda vastuolu veidigi leevendada, peaks asjaosalistel olema selgem arusaam reklaami olemusest, eesmärkidest, rollist turunduses ja ühiskonnas. Koos kohustuliku loomingulise algega tuleb reklaami tegemisel ja tõlgendamisel arvestada ka põhitõdedega. Sageli viimaseid ei teata või need unustatakse. Püüame koos lugejaga seda viga parandada.
2., täiend. tr.
Märksõnad
reklaam
turundus
reklaam
reklaamikampaaniad
reklaamifirmad
turundus
kõrgkooliõpikud
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
peatoimetaja Aaro Mõttus; koostajad Gerli Eero, Rita Hillermaa, Arne Koitmäe, Margit Muul, Aaro Mõttus, Mihkel Pilving, Lii Suurpalu, Piret Viljamaa; konsultant Rein Järlik; keeletoimetaja Inna Saaret, Eesti NSV. Eesti Vabariigi Ülemnõukogu XII koosseis 29.03. 1990-29.09. 1992. Statistikat ja ülevaateid,
Riigikogu Kantselei, Eesti Rahvusraamatukogu, 2013, hind: 8,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Jukka Pekkarinen ja Pekka Sutela, Mikro- ja makroökonoomika II,
Tallinna Tehnikaülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Zbigniew Brzezinski, Suur malelaud. Ameerika ülivõim ja geostrateegilised kohustused,
Varrak, 2003, hind: 16,00 eurot
Jaan Leetsar, Ühistute asutamine (õppematerjal ühistegevusnõunikele ja koolidele),
Eesti Ühistegeline Liit, 2001, hind: 3,00 eurot
Stella Zdobnõh, Kuidas koostada rahavoogude aruanne kaudmeetodil?,
Folio, 2006, hind: 4,00 eurot
Uno Mereste, Majandusanalüüsi teooria,
Valgus, 1987, hind: 7,50 eurot
Erik Linnaks, Raamatupidamise teooria (käsiraamat),
Valgus, 1983, hind: 8,00 eurot
Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?,
Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 15,00 eurot
Elo Odres, Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini,
Äripäev, 2009, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2483 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!