Teema: Juhtimine ja personalitöö
Pealkiri:
Neljamõõtmeline teenindusAutor(id): Piret Bärg
Kirjastus: KlienditeenindusKeskus
Linn:
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817191
Lehekülgi: 320
Seisukord: normaalses korras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Kas sa töötad teenindusmaailmas? Väga tore. See raamat on mõeldud just Sulle. Kirjutasin raamatu klienditeenindusest, mille rõhuasetus on pisut teistsugune kui enamikus teenindust kajastavates allikates. Olen tagaplaanile jätnud kõik keerulised definitsioonid, kuivteoreetilised mudelid ja tee-ära-tee-loetelud. Räägime teenindusest lihtsalt ja igapäevaselt, nii nagu seda teevad kaks teenindajat omavahel: sina ja mina. Kirjeldan raamatus ühte unikaalset teenindusmudelit – neljamõõtmeline teenindus. See on minu hinnangul üks universaalsemaid ja loogilisemaid teenindusmudeleid. Ja mis peamine, seda on võimalik järgida igas teenindusvaldkonnas. Olen aastate jooksul analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone ja pannud tähele, et superteenindajat eristab tavalisest just sellele mudelile tuginev teenindusstiil. Ka sina saad, tuginedes neljamõõtmelisele teeninduse mudelile, edukalt lahendada ükskõik millise teenindusolukorra. Mõnusaks inspiratsiooni varamuks on siin kindlasti ka raamatus kirjeldatud teeninduslood Eesti teenindusest. Kõiki neid lugusid ühendab üks omadus: viimases kui ühes on peidus positiivne uba. Lisaks ootavad sind raamatu lehtedel harjutused, mis aitavad sul uued teenindusideed hõlpsamalt kasutusele võtta. Nii mõnigi neist harjutustest võib esmapilgul tunduda tavapäratu, võib-olla isegi koomilisena. Neil kõigil on siiski oma eesmärk ja kasutegur, mida iga harjutuse juures lähemalt selgitan. Niisiis võib see raamat pakkuda sulle lihtsalt rõõmsat meelelahutust ja ajaviidet, ja selle üle oleks mul ainult hea meel. Vargsi aga loodan, et ammutad raamatu lugemisest suuremat kasu, noppides raamatu lehtedelt mõne idee, millega saad rõõmu valmistada nii oma klientidele, tööandjale kui ka iseendale. Mõnusat lugemist! Piret Bärg on teenindus- ja suhtlemiskoolitaja. Piret on enam kui 20 aasta jooksul teinud koostööd paljude suurepäraste klientidega nii riigi- kui ka erasektoris. Koostöö eriilmeliste teenindusorganisatsioonidega on raamatu loomise peamiseks inspiratsiooniallikaks.
Märksõnad:
ettevõtted
organisatsioonid
asutused
suhted
käitumine
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Gunnar Okk, Koosolekute kokaraamat ehk kuidas juhatada inimesi,
Fontes, 1999, hind: 8,00 eurot
Brian Tracy, Omal jõul miljonäriks. 21 saladust, kuidas saavutada majanduslik sõltumatus kiiremini ja lihtsamalt, kui sa arvasid,
Hermes OÜ, 2006, hind: 12,00 eurot
James A. Belasco, Ralph C. Stayer, Piisoni lend,
Goldratt Baltic Network, 2000, hind: 14,00 eurot
Raimund Hagelberg, Heino Siigur, Elvi Ulst,
Valgus, 1975, hind: 6,00 eurot
Eero Loone, Ühiskondlik-majanduslike formatsioonide teooria,
Eesti Raamat, 1983, hind: 9,00 eurot
Karl Laas, Vladimir Jelov, Personalivaldkonna infosüsteemid, sissejuhatus,
Print House, 2017, hind: 30,00 eurot
Stephen Brookson, Aruannete analüüs,
Koolibri, 2003, hind: 8,00 eurot
Richard Templar, Töö mängureeglid. Sinu isiklik edukoodeks,
Tänapäev, 2007, hind: 22,00 eurot
Aino Siimon, Maaja Vadi, Organisatsioon ja organisatsioonikultuur,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 18,00 eurot
Tiiu Paas ; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, rahvamajanduse instituut, Ökonomeetria 1. Ülesandeid seminarideks ja praktikumideks,
Tartu Ülikool, 1997, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2446 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!