Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetestAutor(id): Jim Collins
Kujundaja: Artur Borissenko, Kalle Müller
Kirjastus: Väike Vanker
Linn: Puhja
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Airi Enge, Küllike Lengi-Cooper, Riina Vällo
ISBN: 9985934776
Lehekülgi: 288
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 163 × 238 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
* Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?
* Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?
* Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks?
Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis Jim Collinsi poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukamat ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest võhemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda tased järgemööda vähemalt 15 aasta jooksul.
Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valitut tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt.
Harvars Business Review arvas «Heast suurepäraseks» 2001. aasta 10 parima äriraamatu hulka.
Originaali pealkiri: Good to great
Märksõnad:
eestvedamine
juhtimisvõime
juhtimismeetodid
võrdlevuuringud
strateegiline planeerimine
organisatsiooniarendus
muutused
tehnoloogilised uuendused
ettevõtted
edukus
Ameerika Ühendriigid
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest, Jim Collins, Väike Vanker 2002Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Karl Marx, Kapital III. Poliitilise ökonoomia kriitika. I ja II jagu, III raamat: Kapitalistliku tootmise koguprotsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1962, hind: 10,00 eurot
Karl Marx, Friedrich Engels, Valitud teosed. 2. köide,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1960, hind: 10,00 eurot
Marian Prokop, Majanda roheliselt. Abiks sinu firmale keskkonna kaitsmisel ja kasumi suurendamisel,
Koolibri, 1995, hind: 4,50 eurot
Anneli Kaasa, Majandusteaduse matemaatilised alused,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 8,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 7,00 eurot
Uno Mereste , Toimetanud: Ülo Mallene, Majandusleksikon I-II A-M. N-Y,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 2003, hind: 40,00 eurot
Luure võõrriigi territooriumil. Salateenistused,
IPU Instituut, 1995, hind: 3,50 eurot
Ruth Stark, Kuidas töötada teises riigis,
Ersen, 2013, hind: 9,00 eurot
Karl Marx, Kapital II osa. Poliitilise ökonoomia kriitika. II raamat: Kapitali ringlemise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1958, hind: 12,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2225 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!