Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Akadeemia 1999/7""Tantsutüdrukud""Kadunud mehe tagasitulek""Lugu Tom Pöialpoisist ja teisi in..""Võlukivi valguses""Luuletused 1987-1991""Brasiilia""Varblane""Скок-поскок. Альбо..""Passist reispassini""Lugu kolmest meistrist""Šokolaadimaias pruut""Aegna""The Rules of Poker""H. C. Anderseni muinasjutud. Lugem..""Taltsutamatu pärijanna""Mälupääste. Lae oma aju pilgeni..""Eesti ohvitser Saksamaal ja Ungari..""Puhtsüdamlik ülestunnistus""Eesti rahvusvahelises julgeolekuke..""Aforismide hõbevara""Orhideesid mitte tuua""Maakulgur on maandunud""Inetud luiged""Mooramees""Eesti riigi põhikirä´""Inglise keele harjutustik kõnekee..""Montezuma tütar""Viisjaani kool (jutt)""Muinasjutukas. Tilleprintsess. +V..""Currant Creeki org""Tennisisti ABC""Gripiraamat. Nõuandeid ennetuseks..""Vikerkaar""Sel vaiksel ööl""Hulkumas ja põgenemas""Alfred Hitchcock esitab. Lugusid, ..""Kasulaps Barbi. Kelle juurest leia..""Akadeemia 2016/1""Armastuse valgus. Valik eesti arma..""Meisterklassi juveelivarga ülestu..""Koletu""Esivanemate ohverdamised""Hargnemisi. Elektroonilisi hargnem..""Ürgne kutse""Üle Väljamäe""Kuidas 30 sekundiga mõjule pääs..""Mikroökonoomika baasteooria 4. os..""Yab-yum tiibeti kunstis""Laulge kaasa! 16""Mis on populism?""Tormipäev""Olümpiamängud""Skandaalikeerisesse sündinud""Hõbeuisud (Hans Brinker). Jutustu..""Tundruhunt""Valitud teosed 17. Töö algus. An..""Берег ветров. Tuuline r..""The Dancing Floor""Viimane vabariik""Ribblestrop""Tunne oma IQ""Siidvõrk""Mida on lastele eduks vaja. Täisk..""Naine arsti luubi all""Usutunnistus""Noor jää""Laulge kaasa! 54""Ettekuulutaja""Vaimulikud rahvaviisid segakoorile..""Võrgustikutöö võimalusi töös..""Inimese topoanatoomia (õppevahend..""Liiliad ja nende paljundamine""24 tundi""Hull suvi""Jutustusi""Purjespordi võistlusmäärused (P..""Viimane templirüütel""Oracle Unleashed (design, develop,..""Viimane valgesulg""Siledad ja karvased (jutud)"
81 tk kogusumma: 606,90 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud