Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
TurundusuuringAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel:
ISBN: 9985850785
Lehekülgi: 152
Sari: Majandusraamat 2-69
Seisukord: v
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Turunduse ja turu tundmine aitab ettevõttel paremini end tarbijatele tutvustada, toodet turule viia, seal kinnistuda ning edukalt ja pikaajaliselt tegutseda. Turundusuuring ongi kõige tõhusam vahend turunduse ja turu tunnetamisel. Turundusuuringu tellimine ja ka lihtsama uuringu ise tegemine ning tulemuste tõlgendamine eeldab turunduse uurimise printsiipide mõistmist ja nende elluviimist eri olukordades. Siin püüabki abiks olla käesolev raamat, mis rõhutab eelkõige turundusuuringuga saadud info kasutamisoskust ja rakendamist. Raamat annab ülevaate turundusliku uurimistöö olemusest, selle organisatsioonist, liikidest ja protsessist. Raamatust leiavad vajalikku teavet nii igapäevaselt turundusega tegelejad - firmajuhid, turundusspetsialistid, algajad turundusuurijad jt - kui ka üliõpilased, kellel turundusuuring on turunduse aluste õppeprogrammi üheks osaks.
Märksõnad
turundusuuringud
uurimismeetodid
turu-uuringud
õppematerjalid
Sari: Majandusraamat 2-69
Hind:
8,00 EUROtsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
koostaja: Ann Vihalem, Turunduse alused. Valitud loengud ja turundusterminid,
1995, hind: 4,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Jaan Leetsar, Ühistute asutamine (õppematerjal ühistegevusnõunikele ja koolidele),
Eesti Ühistegeline Liit, 2001, hind: 3,00 eurot
Stella Zdobnõh, Kuidas koostada rahavoogude aruanne kaudmeetodil?,
Folio, 2006, hind: 4,00 eurot
Uno Mereste, Majandusanalüüsi teooria,
Valgus, 1987, hind: 7,50 eurot
Erik Linnaks, Raamatupidamise teooria (käsiraamat),
Valgus, 1983, hind: 8,00 eurot
Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?,
Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 15,00 eurot
Elo Odres, Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini,
Äripäev, 2009, hind: 8,00 eurot
Richard Branson, Virgini viis. Kuidas kuulata, õppida, naerda ja juhtida,
Äripäev, 2017, hind: 12,00 eurot
Andro Kullerkupp, Äriplaneerimine. Kuidas jõuda õigete otsusteni,
Äripäev, 2007, hind: 8,00 eurot
Urmas Arumäe, Pereettevõtluse käsiraamat. N⁰ 1 Eestis,
Eesti Pereettevõtjate Liit, 2015, hind: 16,00 eurot
George Friedman, Tulipunktid. Euroopas küpsev kriis,
Postimees, 2019, hind: 17,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2483 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!