Turunduse lõpp Kuidas muuta Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Piraadi saak. 1. osa""Valgus Koordis. Teel""Aur ja püssirohi. Võitlused lä..""Liviuse juhtum. Sari Mirabilia""Püss selga ja metsa""Eesti Vabadussõda koolipoiste sil..""Ostuhull välismaal""Põhimaterjali varalaegas. Matemaa..""Theodore Boone: lapserööv""Vaimude org""Eesti rahva kannatuste aasta. Kogu..""Hingede raamatukogu. Kolmas raamat..""Risti rahvas I""Täis tähti jumallapse põll""Harilikud äikesetormid""Priiusekuu""Südikus. Kirglikkuse ja visaduse ..""Hõbevalge. Reisikiri tuulest ja m..""Naiste rinnanäärmevähi ennetami..""Pärast pattulangemist. Hind""Kaksteist hobust ja neiu ujuvalt s..""Salaoperatsioon""Õnnistus. New York Times'i bestse..""Laste sünnipäevatordid samm-samm..""Atomic layer deposition of titaniu..""Lood filosoofia ajaloost II. Filos..""Sel maal""Töösuhted ja avalik teenistus. ..""Vääriti mõõdetud inimene""Miki Hiir. Koomiksikogu 8""Metsatarga ravimtaimed. Kodused re..""Eesti Naise käsitööalbum Sirje ..""Top 10. Budapest""Nibelungide laul (saksa kangelasee..""Romantikaks valmis. Esimene raamat""101 Eesti vana aja asja""Hobune ja tema poiss""Grilltoidud ja lisandid""Kui Simson olnuks soomlane""Temasse armudes""Londoni võlus""Reisid saladuse otsinguil jätkuva..""Nähtamatu meister""Tamme talu ürdiaias""Kuulsad kuriteod""Rikkaks saamise Õpik. Kolmas täi..""Corsair (Oregon Files #6)""Vana-Läänemaa ajaloo radadel 2. ..""Tugeva selja harjutusi. Täielik t..""Meie põld (värvimisraamat)""Kallis Mari""Brasiilia. Repùblica Federativa d..""Kirjakeel 1964""Muinasjutt printsist, kes kaotas n..""Kaika Lainest Vangani. I. Rahvamed..""Meditatsioon teie elus""El Greco eraelu""Igavene abikaasa ja teised jutustu..""Treffoonia. Ühe kooli lugu""Varjude allee""Liivi muinasjutte""Teisel pool seina""Virtsu. Rohkem kui lihtsalt sadam""Kireleegid""Proua de Winter""Petra lood""Läbirääkimised. Kuidas sõlmida..""Luuseri päevik 2. Lood mitte kuig..""Laatsaruslaps""La mastro de Kõrboja (Kõrboja pe..""Diagnosis: Schizophrenia. A Compre..""Täheke 2021/3""Vahetatud Viljami""Artemio Cruzi surm""Ennäe inimest!""Ruubeni liblikad: Jordan""Tsiviilseadustiku üldosa seadus 2..""Kaneelipoed""Üleannetusi täis päev. Sunshine..""Räägime kasvamisest. Küsimused ..""Matemaatika XII klassile""Mõrv Idaekspressis. Eesti Päeval..""Ettevõtluse alused""Aadlimäng ehk Pootsman Evert Vene..""Kuningad. Näidend aastast 1343""Eesti Näitlejate Liit ehk Eesti K..""Kauge""Eesti entsüklopeedia I. A-Chamdi""Hingamise ja vereringluse funktsio..""Toitumine ja haigused""Minu esimene sõnaraamat""Lumekangastus""Neljapäevalaps""Kuigi sa proovid olla hea""Kodanlasest aadlimees. Arst vastu ..""Ülestähendusi väikeselt saarelt..""Turunduse alused""Don Segundo Sombra""Virsikuvaras. Târnovo kuninganna""Vigade parandamine"
100 tk kogusumma: 1059,50 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
Autor(id): Carlos Gil

Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789949694631
Lehekülgi: 232

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.


Originaali pealkiri The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
juhtimine
majandus

Hind: 35,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Jaan Leetsar, Ühistute asutamine (õppematerjal ühistegevusnõunikele ja koolidele),
Eesti Ühistegeline Liit, 2001, hind: 3,00 eurot

Stella Zdobnõh, Kuidas koostada rahavoogude aruanne kaudmeetodil?,
Folio, 2006, hind: 4,00 eurot

Uno Mereste, Majandusanalüüsi teooria,
Valgus, 1987, hind: 7,50 eurot

Erik Linnaks, Raamatupidamise teooria (käsiraamat),
Valgus, 1983, hind: 8,00 eurot

Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?,
Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 15,00 eurot

Elo Odres, Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini,
Äripäev, 2009, hind: 8,00 eurot

Richard Branson, Virgini viis. Kuidas kuulata, õppida, naerda ja juhtida,
Äripäev, 2017, hind: 12,00 eurot

Andro Kullerkupp, Äriplaneerimine. Kuidas jõuda õigete otsusteni,
Äripäev, 2007, hind: 8,00 eurot

Urmas Arumäe, Pereettevõtluse käsiraamat. N⁰ 1 Eestis,
Eesti Pereettevõtjate Liit, 2015, hind: 16,00 eurot

George Friedman, Tulipunktid. Euroopas küpsev kriis,
Postimees, 2019, hind: 17,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2483 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 55 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2025 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud