Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Muutuv turundus. Kasumi, kasvu ja uuenemise võimalusiAutor(id): Dipak C. Jain, Philip Kotler ja Suvit Maesincee
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2004
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kaja Kährik
ISBN: 9949409152
Lehekülgi: 180
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 155 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Turud muutuvad tänapäeval kiiresti. Hinnatundlikud kliendid, uued konkurendid, uued turustus- ja kommunikatsioonikanalid, Internet, globaliseerumine, erastamine jne. Ükski ettevõte ei saa jätta tähelepanuta uute tehnoloogiliste võimaluste mõju.
Samuti ei saa ignoreerida võimalusi ja ohte, mis kaasnevad globaliseerumisega -- välisturud on odavamate tootmissisendite allikaks ning turuks ettevõtte brändidele.
Tänapäeva majanduses on tõsiseks probleemiks kujunenud ülevõimsus -- puudus on klientidest, mitte toodetest. Probleemiks on nõudlus, mitte pakkumine. Ülevõimsus tekitab hüperkonkurentsi: liiga palju tooteid ajab taga liiga väheseid ostjaid.
Tänane majandus on segu vanast ja uuest. Ettevõtetel tuleb säilitada suurem osa neist oskustest ja kompetentsidest, mis neil aitasid edu saavutada, kuid olemaks edukas ka tulevikus, on vaja omandada uusi oskusi ja õppida uut moodi mõtlema. Probleemi tuum peitub selles, et turud on muutuvad turundusest kiiremini. Tänapäeval peavad ettevõtted rahuldama klientide vajadusi klientidele kõige mugavamal viisil.
Tänapäeva turundus kätkeb endas üha suuremal määral kliendisuhete juhtimist.
Rahvusvaheliselt tunnustatud turundusguru Philip Kotleri ja tema kaasautorite Dipak Jaini ja Suvit Maesincee uus, kauaoodatud raamat «Muutuv turundus» annab uue turundusstrateegia ja -tegevuse raamistiku.
Originaali pealkiri Marketing moves : a new approach to profits, growth and renewal. Eesti keeles
Märksõnad
teadmistepõhine majandus
turundusstrateegiad
kliendisuhted
võrgustikukäsitlus
turundus
ettevõtlus
e-äri
konkurentsivõime
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Muutuv turundus. Kasumi, kasvu ja uuenemise võimalusi, Dipak C. Jain, Philip Kotler ja Suvit Maesincee, Pegasus 2004Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Tiiu Ohvril; toimetajad Kaire Mets ja Tiiu Marran, Väikeettevõtja turundusest. Kuidas suurte tegijate vahelt välja paista?,
Põlvamaa Arenduskeskus, 2012, hind: 11,00 eurot
Henno Kallam, Ene Kolbre, Enno Lend, Leili Möller, Valev Reinhold, Anne-Liis Simson, Aare-Maldus Uustalu ja Urve Venesaar, Ärikorralduse põhiteadmised,
Külim, 2003, hind: 7,00 eurot
Kaie Kerem, Enn Listra, Lauri Luiker, Kaire Põder, Makroökonoomika teooriad ja mudelid,
1998, hind: 14,00 eurot
Katie Carlone, Linda Annette Hill, Koostöö ülemusega. Asjatundlikud lahendused igapäevastele probleemidele,
Äripäev, 2010, hind: 8,00 eurot
Timothy Butler ja James Waldroop, Karjääri planeerimine,
Äripäev, 2010, hind: 10,00 eurot
Linda A Hill, Uus juht. Asjatundlikud lahendused igapäevastele probleemidele,
Äripäev, 2010, hind: 4,00 eurot
Jamie O. Harris, Tagasiside andmine,
Äripäev, 2010, hind: 6,00 eurot
Kumar Nochur, Uuenduste elluviimine,
Äripäev, 2010, hind: 7,00 eurot
Inimeste juhtimine,
Äripäev, 2010, hind: 6,00 eurot
Melissa Raffoni, Ajajuhtimine,
Äripäev, 2010, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2257 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!