Teema: Kunstiajalugu
Pealkiri:
ReklaamikunstAutor(id): Linnar Priimägi
Kujundaja: Tõnu Kaalep
Kirjastus: BNS-i kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985883063
Lehekülgi: 212
Seisukord: kaaned veidi määrdunud, sisu korras ja loetav (pildil kehvem eksemplar)
Mõõdud: 177 × 247 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
#T058# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.
Alates 1995. aasta sügisest tegutseb Tallinna Pedagoogikaülikoolis reklaami ja meedia õppetool. Reklaami ja meedia («meedia» tähendab laiemas mõttes ajakirjandust) kokkupaneku tingib meie praegune elu ise.
Ajakirjandusest räägitakse kui moodsa demokraatliku ühiskonna «neljandast jõust», mis muutus märgatavaks, kui XVIII sajandil võttis kuju avalik arvamus. Nüüd, XX sajandi lõpuks, on tollele «neljandale» lisandunud veel «viies jõud» - reklaam. Sellelt otsib tuge meediagi, tellides meediareklaami.
Märksõnad:
reklaam
reklaamiteadus
semiootika
Hind:
23,00 EURTeema
Kunstiajalugu alla viimati lisatud:
Toimetanud Sirje Laidre, Sirje Ootsing ja Inge Rajasaar, Kunstileksikon,
Eesti Klassikakirjastus, 2001, hind: 16,00 eurot
Dieter Beaujean, Vincent van Gogh. Elu ja looming,
Koolibri, 2006, hind: 8,00 eurot
Heiki Tamm (koostaja), Kadriorg. Loss ja park,
Valgus, 1988, hind: 8,00 eurot
Tiia Toomet, Nukuraamat. Nukkude kirev maailm ja mõnda, mis seal sees leida,
Kunst, 1997, hind: 15,00 eurot
Tiiu Viirand, Kunstiraamat noortele,
Kunst, 1982, hind: 4,50 eurot
Jaak Kangilaski, Üldine kunstiajalugu,
Kunst, 2001, hind: 14,00 eurot
Virve Sarapik, Keel ja kunst,
Underi ja Tuglase Kirjanduskeskus, 1999, hind: 14,00 eurot
Melissa Ricketts, Rembrandt,
Tarian, 2006, hind: 9,00 eurot
Heie Treier, Juugend ja sümbolism,
Kunst, 1996, hind: 16,00 eurot
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
Kunstiajalugu all on 317 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!