Teema: Juhtimine ja personalitöö
Pealkiri:
Neljamõõtmeline teenindusAutor(id): Piret Bärg
Kirjastus: KlienditeenindusKeskus
Linn:
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817191
Lehekülgi: 320
Seisukord: normaalses korras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Kas sa töötad teenindusmaailmas? Väga tore. See raamat on mõeldud just Sulle. Kirjutasin raamatu klienditeenindusest, mille rõhuasetus on pisut teistsugune kui enamikus teenindust kajastavates allikates. Olen tagaplaanile jätnud kõik keerulised definitsioonid, kuivteoreetilised mudelid ja tee-ära-tee-loetelud. Räägime teenindusest lihtsalt ja igapäevaselt, nii nagu seda teevad kaks teenindajat omavahel: sina ja mina. Kirjeldan raamatus ühte unikaalset teenindusmudelit – neljamõõtmeline teenindus. See on minu hinnangul üks universaalsemaid ja loogilisemaid teenindusmudeleid. Ja mis peamine, seda on võimalik järgida igas teenindusvaldkonnas. Olen aastate jooksul analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone ja pannud tähele, et superteenindajat eristab tavalisest just sellele mudelile tuginev teenindusstiil. Ka sina saad, tuginedes neljamõõtmelisele teeninduse mudelile, edukalt lahendada ükskõik millise teenindusolukorra. Mõnusaks inspiratsiooni varamuks on siin kindlasti ka raamatus kirjeldatud teeninduslood Eesti teenindusest. Kõiki neid lugusid ühendab üks omadus: viimases kui ühes on peidus positiivne uba. Lisaks ootavad sind raamatu lehtedel harjutused, mis aitavad sul uued teenindusideed hõlpsamalt kasutusele võtta. Nii mõnigi neist harjutustest võib esmapilgul tunduda tavapäratu, võib-olla isegi koomilisena. Neil kõigil on siiski oma eesmärk ja kasutegur, mida iga harjutuse juures lähemalt selgitan. Niisiis võib see raamat pakkuda sulle lihtsalt rõõmsat meelelahutust ja ajaviidet, ja selle üle oleks mul ainult hea meel. Vargsi aga loodan, et ammutad raamatu lugemisest suuremat kasu, noppides raamatu lehtedelt mõne idee, millega saad rõõmu valmistada nii oma klientidele, tööandjale kui ka iseendale. Mõnusat lugemist! Piret Bärg on teenindus- ja suhtlemiskoolitaja. Piret on enam kui 20 aasta jooksul teinud koostööd paljude suurepäraste klientidega nii riigi- kui ka erasektoris. Koostöö eriilmeliste teenindusorganisatsioonidega on raamatu loomise peamiseks inspiratsiooniallikaks.
Märksõnad:
ettevõtted
organisatsioonid
asutused
suhted
käitumine
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Milton Friedman, Kapitalism ja vabadus,
Eesti Avatud Ühiskonna Instituut, 1994, hind: 20,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 18,00 eurot
Harry Roots, Organisatsioonikultuuri tüübid,
Sisekaitseakadeemia, 2002, hind: 8,00 eurot
Jüri Liiv, Suur rohepesu käsiraamat,
Hea Lugu, 2023, hind: 24,00 eurot
Charles Wilson, Tulusad kliendid. Kuidas neid ära tunda, arendada ja hoida,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 12,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon,
Külim, 2002, hind: 15,00 eurot
Merle Lõhmus, Laine Simson ja Helina Vigla, Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus. Käsiraamat,
Vastus, 2002, hind: 9,00 eurot
Tõnu Mauring, Isiklik müük,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 7,00 eurot
Robert Heller, Eduka müügi põhitõed,
Koolibri, 2001, hind: 4,50 eurot
Majandus, poliitika all on 2392 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!