Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
ReklaamipsühholoogiaAutor(id): Talis Bachmann
Kujundaja: Tiina Alver
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 2005
Originaalkeel:
ISBN: 9985576640
Lehekülgi: 400
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 165 × 245 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Esimese eestikeelse reklaamipsühholoogia ja -teooria raamatu ilmumise järel 1994 on minevikku vajunud juba kümmekond aastat. Vahepeal on muutunud nii maailm kui suhtumine sellesse, mida, kuidas ja kellele reklaamida.
Reklaamipsühholoogia raamat jõuab nüüd lugejateni uuendatud variandis, kus autor on rõhutanud rohkem reklaami kui psühholoogilise mõjustamise küsimusi. Ühelt poolt seetõttu, et just selles aspektis on praeguses Eesti reklaamipraktikas (nii äris kui poliitikas) näha suurimaid vajakajäämisi ja möödalaskmisi.
1994. aasta raamatus toodud, tollal enamasti vaid teadusringkondades käsitlemist leidnud mõisted ja nähtused on maailma reklaamiala õpikutes ning loengukursustes saanud nüüdseks üldkasutatavateks.
Ka siinses ülevaates on neid täpsemalt selgitatud ja põhimõisted koondatud raamatu lõpus asuvasse sõnastikku.
2., täiend. tr.
Märksõnad
reklaamipsühholoogia
kõrgkooliõpikud
Hind:
30,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ken Blanchard ja Jesse Stoner, Täie auruga edasi! Vabasta nägemuse jõud oma ettevõttes ja eraelus,
Ilo, 2003, hind: 8,00 eurot
Jim Rohn, 7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks. Ameerika väljapaistva ärifilosoofi eduõpetused,
Nebadon, 2003, hind: 14,00 eurot
E. A. Jameson, Miljonid eimillestki,
Kupar, 1991, hind: 6,00 eurot
James Watt, Äripunkarid õllemaailmas. BrewDogi ristiretk. Business for Punks: Break All the Rules – the BrewDog Way,
Varrak, 2016, hind: 12,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Allan Dib, Üheleheküljeline turundusplaan. Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista,
AS Äripäev, 2020, hind: 37,00 eurot
Aira Tammemäe, Inimtüüpide maagiline maailm,
Pilgrim, 2010, hind: 10,00 eurot
Kaarel Kilvits; Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, avaliku sektori majanduse instituut, majanduspoliitika õppetool, Majanduspoliitika. Loengukonspekt,
Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2004, hind: 16,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2422 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!