Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Kahekümne aastaga ümber maailma""Sosinamees""Akadeemia 1994/2""Lihtsalt lõpp""Aarete saar. Must nool""Sotsiaaltöö 2005/1""Vana telemasti varjus. Lugusid raa..""Sinu keha kui hinge peegel. Loomul..""Näolugemiskunst""Sensitiivne Eesti. Tervistajad, n..""National Geographic 2005 May. Vol...""Taevarahvas. Poul Andersoni parima..""Lugu lendavate taldrikutega""Olid ju prohvet, kullake""Koht, kust ta leiti""Hoidkem metsi""Kirjanduslik Otepää""Kodutohter 1990/november""Pimesikumäng (artiklivalimik)""Eesti Kirjameeste Selts. Tegevusol..""Sotsialistlik Põllumajandus 1964/..""Kentaurid""Lood Kukeleegua linnast I-II""Smaragdatlas""Suhtlusvõrgustikud reaalajas: võ..""Lugemismapp. Leo Lionni ''Väike S..""Kunst elada""Äike. Draama viies vaatuses""Vormiroad""Meie aja kangelane""Vihkamiseta""Õnnelik suhe""Tartu laulupidu 2019. Laulupeo 150..""Hõõrd- ja rihmülekanded""Õunasadu. Sügiselood""Deng Xiaoping. Hiina riigimehe pol..""Süütute kurbus""Pilkaja 2015/5. Pilke- ja naljaaja..""Viimane Samurai""Ruum, kus rändavad inglid. Inglit..""Uniformen europäischer Armeen""Kütt""MinaSinaMina. ЯТыЯ""Eesti ajaloost XIX sajandi teisel ..""Armastuse tähestik""Südame kapriis""Astroloogiline abimees 1992""Vabaduse ja demokraatia teel. Kaks..""The role and impact of positive co..""Rooma kirjanduse antoloogia""Köögiviljakasvataja teatmik""Armastus kui alkohol""Burda 2007/12. Bесь мир мо..""Päikeselinn""London. Reisijuht""Valik toiduretsepte""Raamat maitsvast ja tervislikust t..""Maa teine vari""Homme on kaugel""Asuja""Vaikne üüriline""NLKP Keskkomitee poliitiline ettek..""Aadu Hint. Lühimonograafia""Muutlik""Küünlameistri kaaslane""Joomar""Non-linear and non-stationary rela..""Piltidega muinasjuturaamat""Perenaise käsiraamat""Kevadlilled""Loojanguvana""Kimp luuletusi Laine Villenthalilt""Märgikogujale""Kadunud filmitäht""Oled sa märganud?""Surmahotell 1""Kangakudumine""Sõlmed ja ristid. Inspektor John ..""Ei päevagi kirjareata""Kass""Võitluse härjad""Pärandatud armastus kestab""Kiire ja aeglane mõtlemine""Nurgaadvokaat"
84 tk kogusumma: 664,20 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud