Sotsiaalne müük Kuidas mõjutada Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid
Autor(id): Tim Hughes, Matt Reynolds
Kujundaja: Tiina Ubar


Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari
ISBN: 9789949694877
Lehekülgi: 240

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.
Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.
„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
• Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
• Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
• Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
• Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?
Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.

Originaali pealkiri Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
müümine
müügijuhtimine
e-turundus
sotsiaalmeedia
kliendisuhted
käsiraamatud

Hind: 17,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Jan Zielonka, Vasturevolutsioon. Liberaalne Euroopa taganemisteel,
Varrak, 2020, hind: 15,00 eurot

Friederike Beck, Salajane migratsiooniplaan. Kuidas elitaarsed võrgustikud ELi, ÜRO ja ülirikaste fondide kaasabil Euroopat lammutavad,
OÜ Milestone Media, 2019, hind: 15,00 eurot

Heldi Kikas, Epp Koger ja Sirje Mets, Tööstuskaubaõpetus,
Argo, 2007, hind: 15,00 eurot

Ken Blanchard, Kersti Cilmer ja Michael OConnor, Väärtushoiakutel põhinev juhtimine,
Elmatar, 2004, hind: 9,00 eurot

Aino Siimon, Maaja Vadi, Organisatsioon ja organisatsioonikultuur,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 18,00 eurot

Gareth Morgan, Organisatsiooni metafoorid,
Eesti Päevaleht, Sage Publications, 2008, hind: 19,00 eurot

Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 12,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 10,00 eurot

Evi Kikas ja Mare Treumann, CD puudub! Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine. Kommenteeritud juhend,
Agitaator, 2003, hind: 10,00 eurot

Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus,
Külim, 2006, hind: 14,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2459 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud