Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing: hind, müük ja reklaamAutor(id): koostaja Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 1996
Originaalkeel:
ISBN: 9985850122
Lehekülgi: 164
Sari: Majandusraamat 2-26
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja pleekinud, leheservad pisut määrdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmes köites
Sisu:
#T023# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 104
Märksõnad
turundus
hinnad
hinnakujundus
hinnapoliitika
müümine
müügijuhtimine
reklaam
müügitoetus
kõrgkooliõpikud
Majandusraamat 2-26
Hind:
2,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Burke Hedges, Mõistujutt torujuhtmest,
Silm, 2006, hind: 12,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele,
Sinisukk, 2006, hind: 13,00 eurot
Moissei Grin, 1965. aasta kaardi ees [seitseaastaku vältel toimuvatest muudatustest NSV Liidus 1959. - 1965. a.],
Eesti Riiklik Kirjastus, 1964, hind: 4,50 eurot
Paul Richards, Kuidas võita valimisi. Poliitiliste kampaaniate organiseerimise kunst,
Perioodika, 2002, hind: 6,00 eurot
Toimetaja Villu Zirnask, Väärtpaberite teejuht,
Eesti Päevaleht, 2008, hind: 8,00 eurot
Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 9,00 eurot
Rudolf Mann, Elmar Mayer, Controlling algajatele,
Postimehe Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2386 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!