Turunduse lõpp Kuidas muuta Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Seksi ABC""Eesti Füüsika Seltsi aastaraamat..""Paradoks 2003/2""Eesti keel vene õppekeelega kooli..""Eesti keeleõpetuse reegleid""Põnev tähistaevas""Inglise keele grammatika""Angiin""Aabitsa ja töövihikute kasutamis..""Word 2000""Käokübarad""Taevarand""Eelmäng kahele. Luuletused kokku ..""Keelevoos 76""Minu jõulujutt. Eesti Rahva Muuse..""Inglise keele grammatika keskkooli..""Saksa keele grammatika""Lageraie""Lennart. Pöördtooliaastad. Näid..""Minu elud""Meie seeni""Liivalaia""Karbiküla (romaan)""Poiste tööõpetus V klass""Pani timmi viiuli""Mardikate määraja""Ladina keele õpik / Omne initium ..""Väike ilus vangimaja. Novelle aas..""Rahvaravi retseptid VI kogumik""Minu lõunamaa""Partner""Mõtle Phlebasest""Metsatarga ravimtaimed. Kodused re..""Eesti röövlinnud. Kullilised ja ..""100 küsimust lastearstile""Peotäis põrmu""Focus on Britain today""Saksa keele õpik kõrgematele koo..""Kullaketrajad""Eksamikirjand kui niidirull""Füüsika. Higgsi bosoni lugu""Mõmmi parimad aabitsalood""Eesti-norra-eesti taskusõnastik. ..""Firenze orb""Puidu määraja makro- ja mikrosko..""Kehakõne. Kuidas endast positiivn..""Liisa ja tark kana""Metskits""Tapja""Metsatarga ravimtaimed. Kodused re..""Vivaldi neitsid""Lāčplēsis (Karutapja)""Tiptop 3. English-Estonian wordlis..""Südamedaam""London""Tervendaja 2011/5""Minu atlas Larousse""Viiburi plahvatus""Transpordi hinnakujundus""Arts and entertainment. Kunst ja m..""Heegeldamine""Üliõpilasaeg""Tütarlaps tamburiiniga""Kustumatu õiguse nimel""Tweenies. Imelamp""Pooltoonid""Väike mürkseeneraamat. Eesti 37 ..""Praktiline rahvaravi. Enesetervend..""Libahunt""Opas anatomiaan""Valin armastuse""Viies evangeelium""Miljon soovi""Saame tuttavaks! Эстонски..""Minu raviraamat 2. Dieet. Dieedi ..""Maksundus. Õpik ülikoolidele""Igapäevane nõiakunst""Osirise silm""Üksinda ookeanis""Vaevatee""Armastuse oraakel""Maagia I. Võti maagia maailma""Pikker 1990/7""Sobiv soolestikule! Tundliku kõhu..""Kuulata vaikust""Keeleviit. Kutseõppeasutuse eesti..""Intern I""August 1939""Blood Relatives""Seened (välimääraja)""Manolito Prillipapa""Kassituhk""Maestro""Lingua 4'91""Suvelilled""Ülestõusmispäev""Ajast unustatud"
97 tk kogusumma: 819,10 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
Autor(id): Carlos Gil

Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789949694631
Lehekülgi: 232

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.


Originaali pealkiri The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
juhtimine
majandus

Hind: 35,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot

David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot

Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot

Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot

Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot

Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot

Jaak Roosaare, Aktsiatega rikkaks saamise õpik. Teadmised väärtpaberitest, mis aitavad Sul saavutada rahalist vabadust!,
Leguar Capital OÜ, 2016, hind: 15,00 eurot

MJ DeMarco, Miljonäri kiirtee. Murra lahti jõukuse kood ja ela elu lõpuni rikkalt,
Loogiline OÜ, 2017, hind: 22,00 eurot

Richard Branson, Teeme ära!,
Pilgrim, 2009, hind: 15,00 eurot

Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud