Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.
Majandusteaduskond
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Hind:
18,00 EUROtsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
koostaja: Ann Vihalem, Turunduse alused. Valitud loengud ja turundusterminid,
1995
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Evi Kikas ja Mare Treumann, CD puudub! Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine. Kommenteeritud juhend,
Agitaator, 2003, hind: 10,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus,
Külim, 2006, hind: 14,00 eurot
Kaur Kender, Rain Lõhmus, Raha,
Äripäev, 2002, hind: 13,00 eurot
Ülo Vooglaid, Elanikust kodanikuks. Käsiraamat isemõtlejale,
Ülo Vooglaiu Kirjastus, 2019, hind: 19,00 eurot
Toomas Kümmel, Eessõna: Rein Järvelill, Teostus: Ervin Bernhardt, VEB-fond. Kadunud raha,
Ema ja Isa, 2016, hind: 11,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus,
Külim, 2006, hind: 8,00 eurot
Paavo Kangur, Kapitali sünd. 25 aastat Ideal OÜ lugu. Esimene raamat, 1990-2015,
Inglisilla Produktsioon, 2016, hind: 6,00 eurot
Helo Tamme, Praktiline värbamisturunduse käsiraamat,
Äripäev, 2019, hind: 30,00 eurot
Rumelt, Richard P. Toimetanud: Ivika Arumäe, Hea strateegia / Halb strateegia. Nende erinevusest ja sellest, miks see tähtis on,
Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks,
Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2460 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!