Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunstAutor(id): Disney Instituut
Kujundaja: Mari Kaljuste
Kirjastus: Varrak
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Klaire Kolmann
ISBN: 9985307542
Lehekülgi: 180
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 135 × 207 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Viimase 15 aasta jooksul on Disney Instituut õpetanud tuhandeid inimesi 35 riigist ja enam kui 40 eri valdkonnast, kuidas saavutada ja hoida ülimat klienditeeninduse taset, toetudes maailmakuulsa Disneylandi kogemustele. Disney eristuv teenindus ja selle tausta tundmine on inspireerinud juhte lisaks teenindusele ka oma äri värske pilguga nägema.
«Ole meie külaline» näitab, kuidas juhtida protsesse nii, et sellest tekiks igapäevane maagiliselt võluv teenindus. Raamatus on kokku võetud Disney 75 aasta legendaarne teeninduskogemus ning lisatud ka teiste valdkondade omi, kus on rakendatud samu põhimõtteid. Pärast Disney süsteemi tundmaõppimist saadakse kiiresti aru, et lõbustuspargil on paljude ettevõtetega enam ühist, kui esmapilgul paistab.
Raamatule, kus näidatakse, kuidas panna igal aastal miljonid inimesed kulutama miljoneid dollareid, on ette heidetud ainult seda, et selle väljaandmisega on oodatud liiga kaua.
Originaali pealkiri Be our quest. Perfecting the art of customer service. Eesti keeles
Märksõnad:
kliendisuhted
klienditeenindus
organisatsiooniarendus
ärijuhtimine
Walt Disney Company
klienditeenindus
kliendisuhted
ärijuhtimine
Ameerika Ühendriigid
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Hind:
13,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Andrew McAfee, Erik Brynjolfsson, Masin, platvorm, inimene. Meie digitulevik,
Postimees, 2018, hind: 21,00 eurot
Koostas, refereeris ja tõlkis Mirjam Veski, Silmad pärani kinni... või lahti?,
Sibylle, Tervise Edendamie Selts Keha Teab, 2009, hind: 4,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma kliente. Tõendatud viis, mille abil muuta müük isiklikumaks ja saavutada üllatavaid tulemusi,
Varrak, 2004, hind: 16,00 eurot
Thilo Sarrazin, Soovmõtlemine,
Eesti Keele Sihtasutus, 2018, hind: 22,00 eurot
Udo Ulfkotte, Ostetud ajakirjanikud. Kuidas poliitikud, salateenistused ja finantseliit meediat suunavad,
Reval-Buch, 2019, hind: 19,00 eurot
Enn Listra, Aita Tammeraid ja Asta Teearu, Ülesandeid ettevõtte rahandusest ja finantsjuhtimisest,
Külim, 2001, hind: 13,50 eurot
Richard Koch, 80:20 printsiip,
Tea, 1999, hind: 20,00 eurot
Steven Johnson, Kust tulevad head ideed. Innovatsioon läbi aegade,
Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse,
Külim, 2011, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2265 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!