Teema: Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet
Pealkiri:
Parimad arvutimängud IIAutor(id):
Kirjastus: Ersen
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Krista Kirsimäe
Lehekülgi: 232
Seisukord: kohati kulunud kaaned, raamatukogu ja raamatukogust mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 3-5 PÄEVA JOOKSUL. 276
Suurem osa kirjeldatavatest mängudest on juba saanud klassikaks või pretendeerivad.
Teave, mida pakutakse kirjeldatud mängude kohta, hõlmab kogu võimalikku spektrit - alates kõige elementaarsematest asjadest, mida vajavad vaid algajad, kuni mõnede mängude põhjaliku lahendamiseni seal, kus see on praktiliselt võimalik.
Märksõnad:
arvutimängud
Hind:
5,00 EURTeema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
Jaak Pihlau, Internet 2000,
Külim, 2000, hind: 7,00 eurot
Jaak Pihlau, Internet 2000,
Külim, 2000, hind: 4,00 eurot
koostajad Külvi Goldšmidt, Raivo Pütsep, Arvutikursuse harjutuste kogu,
Tallinna Transpordikool, 1999, hind: 7,00 eurot
Loe seda raamatut, kui tahad instagramis laineid lüüa,
Koolibri, 2018, hind: 13,00 eurot
Phil Hughes, Linux võhikutele. Alg- ja kesktase,
GT Tarkvara, 2000, hind: 4,00 eurot
Ettevaatust! Arvuti! (1. osa). Arvutiõpetus algajale ja iseõppijale,
Estada Kirjastus, 1999, hind: 7,00 eurot
Mojang, Fortnite. Profi mängujuhend. 100% mitteametlik,
Egmont Estonia, 2019, hind: 10,00 eurot
Jordan Maron, Stephanie Milton ja Paul JR. Soares, Minecraft. Esimene käsiraamat,
Egmont Estonia, 2013, hind: 15,00 eurot
Frazer Wilson, Programmeerimine lapsevanematele,
Sinisukk, 2018, hind: 17,00 eurot
Mihkel Zilmer, Urmas Kokassaar, Vambola Leping, Merike Kaseorg, Hädavajalikud IT harjutused toiduainete, toitainete ja tervisliku toitumise süsteemsel mudelil,
Tartu Ülikool, 2001, hind: 4,50 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 409 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!