Teema: Kultuur
Pealkiri:
Ihu ja hingega internetis - kuidas mõista sotsiaalmeediat?Autor(id): Katrin Tiidenberg
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789985588383
Lehekülgi: 363
Sari: Acta Universitatis Tallinnensis. Socialia
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras (ümber köidetud)
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Milleks uurida internetti? Kas sotsiaalmeedia on ainult teismelistele? Ega ükski mõistlik inimene vist selfisid ei postita? Katrin Tiidenbergi «Ihu ja hingega internetis: kuidas mõista sotsiaalmeediat?» on esimene eestikeelne sissevaade interneti-, ja sotsiaalmeediauuringutesse.
Raamat selgitab paeluvalt ja mõistetavalt võrgutehnoloogiast vahendatud inimsuhtluse ja minaloome erinevaid tahkusid, põimides põnevate originaaluurimuste andmeid rahvusvaheliste uuringute asjalike tõlgendustega. «Ihu ja hingega internetis» on mõeldud kõigile, keda huvitab inimeseks olemine tänases digitaalselt rikastatud elukeskkonnas.
Raamat juhatab lugeja selgelt ja mõistetavalt läbi digielu võtmemõistete, arutledes platvormilubavuste, muutuvate kultuurinormide, visuaalse eneseväljenduse, digitaalse minaloome, online-kogukondade, digitaalse kehalisuse ning kehtivaile tavadele vastuhakkamise üle. Ehkki sellele, kuidas ja miks inimesed sotsiaalmeediat kasutavad, ei ole võrgutehnoloogiast palistatud ja kiirelt muutuvas maailmas ajatut ja universaalset vastust, pakub autor vajaliku ülevaate viimaste aastate teemakohastest teadusuuringutest, soovitab keeruka situatsiooni mõistmiseks sobivaid analüütilisi raamistikke ning illustreerib seda kõike empiiriliste andmetega.
«Ihu ja hingega internetis» on inimkeskne, sotsiaalteaduslik käsitlus võrgustatud maailmas inimeseks olemise, suhtlemise ja suhestumise kogemustest ja tulemustest.
Dr. Katrin Tiidenberg on Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi sotsiaalmeedia ja visuaalkultuuri dotsent ning järeldoktorant Taanis, Aarhusi Ülikooli Kommunikatsiooni ja Kultuuri instituudis. Tema teadustöö keskendub digitaalselt rikastatud suhtluse, visuaalse eneseesitluse ja mõlemaga seotud kultuuriliste normide uurimisele.
Märksõnad
võrgusuhtlus
mina-esitus
sotsiaalsed võrgustikud
sotsiaalmeedia
Internet
infoühiskond
analüüs
meediauuringud
Acta Universitatis Tallinnensis. Socialia
minaloome sotsiaalmeedias
Hind:
7,00 EURTeema
Kultuur alla viimati lisatud:
Koostanud Ivar Tröner, Ülo Vooglaid. Sõna on Jõud. Raadio Ööülikooli loengud 2001-2017,
SE&JS, 2018, hind: 15,00 eurot
koostanud Anastasia Tshebotarevskaja; toimetanud Margit Sild, Kuulsuste armastuskirjad,
Odamees, 2003, hind: 7,00 eurot
Koostaja: Katarina Montnémery, Lehmad jääl ja öökullid rabas. Skandinaavia ütluste imelik ja imeline maailm,
Sinisukk, 2020, hind: 10,00 eurot
Jeremy Locke, Kurjuse lõpp,
Ceros, 2016, hind: 7,00 eurot
Bill Browder, Punane märge,
2016, hind: 14,00 eurot
Lauri Vahtre, Eesti kultuuri ajalugu. Lühiülevaade,
Virgela, 2000, hind: 14,00 eurot
Ronald Kessler, Presidendi salateenistuses,
Ersen, 2016, hind: 13,00 eurot
Stuart Hall, Jessica Evans, Sean Nixon (koost), Representatsioon,
Eesti Kunstiakadeemia Kirjastus, 2018, hind: 10,00 eurot
Katrin Tiidenberg, Ihu ja hingega internetis - kuidas mõista sotsiaalmeediat?,
Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2017, hind: 7,00 eurot
Ilmo Au, Märt Hennoste, Kirjandus VIII klassile,
Avita, 1997, hind: 11,00 eurot
Kultuur all on 4850 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!