Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Reklaam turundusesAutor(id): Neeme Roose
Kujundaja: Andrus Peegel, Margus Tõnnov
Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 1996
Originaalkeel:
ISBN: 9985561619
Lehekülgi: 126
Seisukord: korralik raamat
Mõõdud: 145 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 071
Reklaam on kasutajate poolt üks ekspluateeritavamaid ja samas üldsuse poolt taunitavamaid äritegevuse ilminguid. Et seda vastuolu veidigi leevendada, püütakse selles raamatus valgustada reklaami olemust, eesmärke ning rolli turunduses ja ühiskonnas.
Hind:
10,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Kaia Kask, Kinnisvara rahandus,
TÜ Kirjastus, 1997, hind: 5,00 eurot
Mariana Hagström, Indrek Teder ja Risto Rüütel, Konkurentsiõigus ettevõtjale,
Äripäev, 2006, hind: 15,00 eurot
Karen Casanova, Kuidas vabaneda võlgadest ja saada päev-pävalt jõukamaks?,
Ersen, 2009, hind: 10,00 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Rahakäibe juhtimine II,
Rafiko, 2001, hind: 6,00 eurot
Sander Karu, Rahakäibe juhtimine I,
Rafiko, 2000, hind: 13,00 eurot
Evald Übi, Planeerimise ja juhtimise matemaatika,
Külim, 1998, hind: 9,00 eurot
John Bessant, Keith Pavitt, Joe Tidd, Innovatsiooni juhtimine,
Pegasus, 2006, hind: 22,00 eurot
Alexander Hiam ja Roy J. Lewicki, Läbirääkimised. Kuidas sõlmida kokkuleppeid ja lahendada konflikte,
Väike Vanker, 2007, hind: 18,00 eurot
Uno Mereste , Toimetanud: Ülo Mallene, Majandusleksikon I-II A-M. N-Y,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 2003, hind: 40,00 eurot
Jaan Alver ja Lehte Alver, Majandusarvestus ja rahandus. Leksikon M-Y. (2. osa),
Deebet, 2011, hind: 34,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2422 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!