Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus alla viimati lisatud:
kirjutajad ja toimetajad: Leslie Snider, Mark van Ommeren ja Alison Schafer, Psühholoogiline esmaabi: juhend otsestele abistajatele,
Sotsiaalkindlustusamet, 2020, hind: 5,00 eurot
Adam J. Jackson, Küllusliku rikkuse 10 saladust. Nüüdisaegne mõistulugu tarkusest ja rikkusest, mis muudab teie elu,
Ersen, 2009, hind: 10,00 eurot
Peeter Tulviste, Mõtlemise muutumisest ajaloos,
Valgus, 1984, hind: 8,00 eurot
Aleksandr Luria, Väike raamat suurest mälust,
Valgus, 1972, hind: 4,00 eurot
Koostanud Maaja Mänd; toimetanud Aime Kons, Teel kvaliteetlasteaia poole II. Õpetajalt-uurijalt abiks kolleegile,
Ilo, 2002, hind: 9,00 eurot
Koostanud Sirje Almann, Kaasaegseid meetodeid lasteaia õppe- ja kasvatustöös (õpetajalt-uurijalt abiks kolleegile),
Ilo, 2005, hind: 9,00 eurot
Pirkko Kiviniemi, Tugiisiku õpik. Puudega inimene puudega inimesele - haige haigele. Tugiisiku tööst invaliidsuse ja pikaajalise haiguse kriisiolukordades,
Eesti Puuetega Inimeste Koda, 1995, hind: 5,00 eurot
Jelena Kabanova, Targa tulehargi saladused,
Tiit Teras, 2013, hind: 4,00 eurot
Valdek Rohtma, Klassijuhataja,
Ilo, 2004, hind: 4,00 eurot
Steve Harvey, Käitu nagu daam, mõtle nagu mees. Mida mehed tegelikult arvavad armastusest, suhetest, intiimsusest ja enese sidumisest,
Sinisukk, 2012, hind: 16,00 eurot
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus all on 3940 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!