Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
ReklaamikunstAutor(id): Linnar Priimägi
Kujundaja: Tõnu Kaalep
Kirjastus: BNS-i kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985883063
Lehekülgi: 212
Seisukord: pisut kulunud ja määrdunud kaaned, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 177 × 247 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
#T058#
Alates 1995. aasta sügisest tegutseb Tallinna Pedagoogikaülikoolis reklaami ja meedia õppetool. Reklaami ja meedia («meedia» tähendab laiemas mõttes ajakirjandust) kokkupaneku tingib meie praegune elu ise.
Ajakirjandusest räägitakse kui moodsa demokraatliku ühiskonna «neljandast jõust», mis muutus märgatavaks, kui XVIII sajandil võttis kuju avalik arvamus. Nüüd, XX sajandi lõpuks, on tollele «neljandale» lisandunud veel «viies jõud» - reklaam. Sellelt otsib tuge meediagi, tellides meediareklaami.
Märksõnad:
reklaam
reklaamiteadus
semiootika
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Reklaamikunst, Linnar Priimägi, BNS-i kirjastus 1998Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Allan Dib, Üheleheküljeline turundusplaan. Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista,
AS Äripäev, 2020, hind: 37,00 eurot
Aira Tammemäe, Inimtüüpide maagiline maailm,
Pilgrim, 2010, hind: 10,00 eurot
Kaarel Kilvits; Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, avaliku sektori majanduse instituut, majanduspoliitika õppetool, Majanduspoliitika. Loengukonspekt,
Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2004, hind: 16,00 eurot
Toimetanud Margus Müil, Eesti Päästeteenistus. Aastad 1990-2004,
Ajakirjade Kirjastus, 2004, hind: 14,00 eurot
Kaia Kask, Kinnisvara rahandus,
TÜ Kirjastus, 1997, hind: 5,00 eurot
Mariana Hagström, Indrek Teder ja Risto Rüütel, Konkurentsiõigus ettevõtjale,
Äripäev, 2006, hind: 15,00 eurot
Karen Casanova, Kuidas vabaneda võlgadest ja saada päev-pävalt jõukamaks?,
Ersen, 2009, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2422 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!